Strokovni tisk v Italiji se že sprašuje, kaj je šlo tako narobe, da so prvi električno gnani model Abarth 500e v Italiji preprosto - ignorirali. V prvih dveh mesecih so namreč prodali kak ducat novih Abarthov ... Kaj zdaj?
Italijanski mediji so se obregnili ob ne prav zavidljiv prodajni rezultat, ki ga je dosegel prvi Abarthov električno gnan model 500e. V prvih dveh mesecih naj bi namreč v Italiji prodali le - reci in piši - 14 primerkov Abartha 500e. To pomeni, da je tale Abarth povsem na dnu lestvice, v družbi najbolj redkih električno gnanih eksotov.
Visoka cena Italijanov ne prepriča
Visoka cena za tega Abartha s 113,7 kW (155 PS) in baterijo z zmernimi 42 kilovatnimi urami naj bi bila poglaviten razlog, da se Italijani obračajo od njega. Osnovni model namreč velja v Italiji približno 38 tisočakov, kar je seveda precej več od primerljivih modelov s klasičnim pogonom. Že njegov nekaj starejši, pa vendar vznemirljivejši 'brat' 595 s celo nekaj močnejšim motorjem je vsaj 11 ali celo 12 tisočakov cenejši! V Sloveniji je najšibkejši Scorpionissimo (121 kW/165 KM) še ugodnejši, saj z vsemi popusti velja 22.490 evrov, električnega modela pa pri nas še ni na voljo (njegov Fiatov 'bratranec' s takšno baterijo velja skoraj 30 tisoč evrov).
Seveda pa imajo pri Abarthu še eno železo v ognju, in sicer prihajajoči model 600 (več o njem pa tukaj), ki bo tudi najmočnejši Abarth vseh časov, saj naj bi zmogel 170 kW (240 KM), pri Abarthu pa obljubljajo tudi mehansko zaporo diferenciala in vrhunsko vozno dinamiko.
Preberite še
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?