Abarthi ne bodo nikoli več isti. Bo pa škorpijonovo značko očitno dobil tudi ta presenetljiv model.
Italijanska znamka Abarth je napovedala konec razvoja novih modelov z motorji na fosilna goriva. Ta odločitev je rezultat vse višjih davkov, ki jih evropski kupci plačujejo za avtomobile z motorji z notranjim zgorevanjem.
Gaetano Torel, direktor Fiata in Abartha za Evropo, je v pogovoru za portal Autocar pojasnil, da se v Italiji za vozila z emisijami CO₂ nad 180 g/km, kot so priljubljeni športni modeli, letni davki gibljejo med 1.000 in 2.000 evri.
Električna vozila teh davkov nimajo in ponujajo primerljive zmogljivosti brez kompromisov, trdi Torel. "Menim, da je bolje ponuditi električne avtomobile," je povedal in potrdil, da bo Abarth v prihodnje lansiral le še električne modele osredotočene na visoke zmogljivosti.
Čeprav Fiat načrtuje hibridno različico modela 500 leta 2026, Abarth ne bo razvil športne izvedenke. Torel je pojasnil, da hibridna tehnologija ne omogoča bistvenega povečanja moči, ki bi upravičilo značko škorpijona.
Abarth prav tako ne načrtuje razvoja povsem novega samostojnega modela. Torel je poudaril, da je Abarth vedno temeljil na izboljšavah že obstoječih avtomobilov. Po športnih izvedbah modelov 500e in 600e bo tretji električni model Abartha verjetno temeljil na prihodnjem modelu Grande Panda, njegov prihod pa je predviden za leto 2027.
Izvršni direktor Stellantisa, Carlos Tavares, je nedavno opozoril, da imajo znamke znotraj koncerna le nekaj let časa, da izboljšajo svoj položaj. Čeprav Abarth ni bil neposredno omenjen, je jasno, da bo prihodnost znamke odvisna od pomembnih odločitev, ki bodo sprejete v naslednjih dveh do treh letih.
Medtem imajo Maserati, Lancia in druge znamke znotraj Stellantisa zagotovljeno finančno podporo do leta 2026, kar pomeni, da nobena od njih ne bo ukinjena ali prodana pred letom 2027.
Abarth s prehodom na elektriko ostaja zvest svojemu DNK-ju, saj se osredotoča na zmogljivost in inovacije, hkrati pa se prilagaja novim tržnim razmeram in regulativnim zahtevam.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?