Tako Giulia kot Stelvio Quadrifoglio dobivata tehnološko posodobitev, med drugim pa tudi nekoliko spremenjen izpuh, za katerega so poskrbeli pri Akrapoviču.
Alfa Romeo je z modeloma Stelvio in Giulia v različicah Quadrifoglio odločno zakorakala v razred športnih limuzin in zmogljivih športnih terencev, kjer so doslej pretežno prevladovale nemške znamke. Jasno, na veselje številnih ljubiteljev italijanske znamke, ki so po letih suše že težko čakali na kak zmogljiv model znamke. Ob tem pa pri Alfi ne spijo na lovorikah. Medtem ko so pred kratkim predstavili nov cestni dirkalnik na osnovi modela Giulia Quadrifoglio, so zadnjega medtem tudi nekoliko osvežili, spotoma pa so se lotili še Stelvia.
Naj sicer takoj pojasnimo, da bo spremembe na prvi pogled težko opaziti. Karoserijskih sprememb namreč skorajda ni. No, vsaj kar zadeva obliko. Tudi Alfa Romeo je namreč pristal v 'programu' Mopar, istoimenski paket dodatkov pa bo prinesel kopico dodatkov iz ogljikovih vlaken, ki bodo nadomestili one iz plastike ali kroma – tudi sprednjo masko V-oblike ter zaključke izpušnih cevi. Jasno, gre za zaščitni znak podjetja Akrapovič, ki je za omenjeni paket razvilo nov titanski izpušni sistem z možnostjo regulacije zvoka. Sta pa Stelvio in Giulia dobila vsak po en značilen nov dodatek: Stelvio nova 21-palčna platišča, Giulia pa polirane zadnje luči.
Brez prirastka moči in z večjim poudarkom na varnosti
Z videzom oziroma slogom pa se Italijani niso igrali le zunaj (mimogrede, karoserijo bo mogoče obarvati v tri nove odtenke rdeče, zelene in oker, ki bodo na voljo tudi v civiliziranih izvedbah obeh modelov), temveč tudi v kabini. Tam bo po novem na voljo perforirano usnje, še bolj opazna novost pa bo povsem nov informativno-zabavni sistem. Ta bo namreč vključeval nov, 8,8 palca velik in za dotik občutljiv zaslon, na katerem bo med drugim mogoče dostopati do ključnih podatkov o stanju motorja – do tlaka turbo puhala, temperature zavor, telemetričnih podatkov ... seznam je vsekakor dolg.
O motorju bi se pri Alfi sicer spodobilo pisati najprej, vendar mu Italijani razen novega izpušnega sistema niso namenili večjih sprememb. Bo pa vožnja obeh vozil z letošnjim letom zato nekoliko bolj varna. Italijani so namreč za pomoč prosili strokovnjake pri Boschu, ti pa so obema modeloma pomagali vgraditi kar šest novih varnostnih tehnologij: sistem za ohranjanje voznega pasu, aktivni sistem za nadzor mrtvih kotov, aktivni tempomat, sistem za prepoznavanje prometnih znakov in inteligentni nadzor hitrosti, sistem za pomoč pri prometnih zastojih in sistem za pomoč vozniku na avtocesti in pa sistem za opozarjanje na utrujenost voznika. Tako so zdaj tudi pri Alfi na voljo sistemi za avtonomno vožnjo druge generacije.