Ali Toyota pripravlja še enega športnika?

6. 4. 2020 | Jure Šujica
Deli

Do leta 2023 bi novega večjega brata lahko dobil Yaris GR.

Toyotin trenutni generalni direktor, Akio Toyoda, je, javno znano, velik navdušenec nad športnimi avtomobili in se tudi sam rad usede za volan testnih vozil lastne znamke. Tako je bil recimo eden izmed glavnih pobudnikov za obuditev nove generacije Supre, sam pa je sedel za volan predserijskega Yarisa GR, ko so pri Toyoti pripravljali predstavitveni video za malčka, ki je s svojim prihodom dvignil veliko prahu. In, kot vse kaže, bo Yaris GR dobil večjega brata.

Kot poroča nemški Auto Bild, naj bi Toyota pred dnevi, v sredini meseca, pri avstralskem patentnem uradu vložila zahtevek za zaščito imena Corolla GR. To sicer še ni zagotovilo, da bo avtomobil resnično tudi prišel v serijsko proizvodnjo, če že, pa bo treba nanj vsaj še nekaj časa počakati. Pri omenjenem nemškem časopisu napovedujejo, da naj bi se to zgodilo (šele) leta 2023, kar pomeni, da bo do tedaj preteklo še precej vode.

No, ime Corolla ima v svetu motošporta kratko, a brez dvoma omembe vredno zgodovino. Z njo se je namreč Toyota po upokojitvi Celice odločila nadaljevati pot na svetovnem prvenstvu v reliju WRC, in čeprav so jo upokojili že po koncu sezone leta 1999, sta Carlos Sainz in Didier Auriol vsak s svojim dirkalnikom moštvu v le dveh letih in pol pripeljala štiri zmage, v zadnji sezoni pa povrhu še naslov svetovnega prvaka med konstruktorji. Ob (ponovnem) vse večjem zanimanju za hitre kombilimuzine, ki vlada na trgu, bi zato Corolla zagotovo hitro dobila svoj delež oboževalcev. Toyota sicer že ponuja nekoliko bolj športno različico klasične Corolle z oznako GR Sport, ki pa prinaša le nekoliko spremenjeno zunanjo podobo, ne pa tudi motorne okrepitve.

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?

Uganka, ki je večini ne uspe rešiti: le redki najdejo napako