Različica R bo dobila kopico dodatkov, pa tudi novo najvišjo hitrost.
Alpine A110 - čeprav smo jo pri Avto magazinu prvič dobili na test šele nedavno - nikakor ni več rosno mlad avtomobil. Od njegove predstavitve so ne nazadnje minila že štiri leta. A pri Renaultu, ki ima v lasti znamko Alpine, kljub temu da bo prihodnjo generacijo poganjala elektrika - ali pa ravno zato - malega športnika še vedno predelujejo, razvijajo in izboljšujejo. Že čez nekaj dni bo tako luč sveta ugledala nova in z naskokom najbolj ekstremna različica doslej, poimenovana A110 R.
Alpine predstavitev novega avtomobila načrtuje na drugem koncu sveta, v japonski Suzuki, kjer bo potekala dirka formule 1, dogodek pa bo 4. oktobra. Ob tem so Francozi že razkrili tudi prve tehnične slike avtomobila, iz katerih je jasno, da bo dobil kar nekaj izboljšav. Ogledate si jih lahko v galeriji. Med izboljšavami bodo med drugim nova streha, nov pokrov prtljažnika, novo zadnje steklo, spremenjen sprednji odbijač, novi stranski pragovi, novo krilce, nov usmernik zraka pod zadnjim odbijačem in novi školjkasti sedeži z dirkaškimi varnostnimi pasovi.
Preberite še: Test: Alpine A110 S (2022)
Očitno je torej, da bo najnovejša izvedba A110, ki bo deležna (vsaj sodeč po skicah) tudi izboljšav na podvozju ter novih platišč, precej radikalna, zato tudi ni naključje, da so ji namenili oznako R, ki je pravzaprav okrajšava za 'Radicale'.
Poleg znanih dejstev pa se v javnosti že pojavljajo tudi nekatere tehnične podrobnosti o vozilu. Po zaslugi novih dodatkov bo namreč izgubil precej mase in bo njegova teža znašala le še med 1102 in 1140 kilogrami. In medtem ko bo izboljšana aerodinamika skrbela za boljšo lego na cesti, bo nekoliko spremenjen samodejni menjalnik pripomogel k novi najvišji hitrosti, ki bo znašala 285 kilometrov na uro - 10 več kot doslej. In to iz že dodobra znanega 1,8-litrskega motorja s 300 'konji' ali 221 kilovati moči.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"