Na vrhu v Barceloni je Audi predstavil četrto generacijo svoje admiralske ladje A8, ki so ji namenili nov oblikovalski jezik, obširno upravljanje z dotiki in sistematično elektrifikacijo pogonskih sklopov. Je tudi prvi avtomobil, ki so ga načrtno razvili za avtonomno vožnjo.
Audi A8 s svojimi oblikami napoveduje tudi spremembe pri drugih modelih. Te se odražajo v široki navpični maski motorja in fluidnih mišičastih linijah karoserije, ki izhajajo iz študije Audi Prologue. Razkošna limuzina bo kot doslej na voljo v dveh dolžinah, kot 5,17 metra dolgi standardni A8 in kot podaljšani A8 L s 13 centimetrov daljšo medosno razdaljo, v obeh primerih pa je A8 povečan v vse smeri.
Notranjosti so namenili izčrpno upravljanje z dotiki, kretnjami in glasom preko različnih zaslonov, tudi s tehnologijo OLED. Svojega imajo tudi potniki na zadnjih sedežih, ki lahko samostojno dostopajo do funkcij. Kot doslej lahko potnik zadaj počiva tudi na udobnem nastavljivem sedežu z masažno funkcijo in štirimi možnostmi nastavitve.
Vozil se bo sam
Audi A8 so razvijali tudi z mislijo na avtomatizirano vožnjo, ki se bo od leta 2018 izražala v sistemih, kot so 'parking pilot', 'garage pilot' in 'traffic jam pilot'. Za dobre vozne lastnosti odvisno od različice lahko skrbijo štirikolesni volan, športni diferencial in inteligentno aktivno podvozje, ki deluje na 48-voltno napetost, kakor tudi primarni električni sistem, ki napaja tudi blage hibride v obliki zaganjalnika-generatorja, s katerim so opremljeni motorji na notranje izgorevanje.
Električni e-tron malce kasneje
Na voljo sta dva nova močno osvežena turbomotorja V8, 286-'konjski' dizelski 3,0 TDI in 340-'konjski' bencinski 3,0 TFSI, 4-litrski osemvaljnik TDI in 6-litrski W12. A8 L bo nekoliko pozneje na voljo tudi kot e-tron quattro s sistemsko močjo 449 'konjev' in navorom 700 njutonmetrov ter možnostjo 50 kilometrov električne vožnje in brezžičnega polnjenja.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"