S kozmetičnimi spremembami jim je, tako pravijo v Ingolstadtu, uspelo nadeti še nekoliko bolj agresiven videz.
Medtem ko se del Audijevih inženirjev pripravlja na širjenje električnih polnilnic po Evropi, se drugi del posveča nekoliko običajnejšim projektom. Eden izmed njih je tudi prenova dvovratnega športnika TT. Ta je v aktualni podobi na trg zapeljal že leta 2014 (mimogrede, TT je pred kratkim praznoval že 20. rojstni dan), zato je vsekakor upravičen do osvežitve. To so zdaj namenili najbolj skrajni različici omenjenega modela, tisti z oznako RS.
A naj vas takoj razočaramo. Pri Audiju so mnenja, da je 2,5-litrski turbo motor z močjo 400 'konjev' (294 kilovatov) že zdaj povsem dovolj potenten, da bo zdržal vsaj do prihoda nove generacije. Tega jim sicer ne moremo oporekati, saj avtomobil do 100 kilometrov pospeši v le 3,7 sekunde, končna hitrost pa znaša 250 kilometrov na uro, pri čemer pa jo je mogoče že pred prihodom v domačo garažo povečati na 280 kilometrov na uro.
Na cesti že spomladi
Bistvenih sprememb sicer ni niti v notranjosti avtomobila, kjer so se oblikovalci bolj kot ne poigrali le z barvnimi kombinacijami. Še največ sprememb je tako opaziti na karoseriji vozila, začenši z nekoliko spremenjenim odbijačem in večjimi vstopnimi režami za zrak. Na zadku avtomobila bo pozorno oko opazilo spremenjeno krilce, nov usmerjevalnik zraka in nov par izpušnih cevi, po eno na vsaki strani.
Kljub precej minimalistični prenovi pa je pričakovati, da bo TT RS zdaj na trgu ostal v tej podobi vsaj še nekaj let. V prenovljeni podobi bo sicer na voljo spomladi, zanj pa bodo pri Audiju zahtevali vsaj 67.700 evrov, kolikor stane različica s trdo streho, oziroma 70.500 evrov, kolikor bo treba odšteti za izvedbo brez strehe.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"