Na letošnji medijski konferenci so Audijevi vodilni možje predstavili svoje načrte za bližnjo prihodnost.
Audi ob spremembah, ki so doletele avtomobilsko industrijo, poskuša izkoristiti potencial z novo usmerjeno strategijo, ki so jo oblikovali tudi v skladu z nezadovoljivimi rezultati lanskega leta, saj niso dosegli zadanih ciljev, na kar je vplival tudi nov standard WLTP ali 'Svetovno usklajeni preizkusni postopek za lahka vozila', ki daje realnejše podatke o porabi vozila kot stari NEDC. Letos bo na finančno strukturo najbolj vplivala pobuda Audija na področju elektrifikacije, zato vodilni še ne pričakujejo doseganja dolgoročnih ciljev. Največje težave v Ingolstadtu pričakujejo zaradi omenjenega prehoda na standard WLTP, visokih stroškov, vlaganj v elektromobilnost in čedalje zahtevnejšega makroekonomskega okolja.
»Ne moremo biti zadovoljni z rezultati. Audi ima na trgu vrhunske izdelke, vendar smo v poslovnem smislu pogoreli ob prehodu na standard WLTP, ki je v naši industriji deloval kot najtežji stresni test,« je izjavil Bram Schot, predsednik uprave Audija. »Audijevi zaposleni so v težkem obdobju pokazali pravi odnos in dosegli najboljše mogoče rezultate v letu 2018. V takšnem duhu se zdaj lotevamo novega začetka.«
Audi je v letu 2018 prodal 1.812.485 vozil, kar je 3,5 odstotka manj kot leto poprej. Še posebej so prodajne številke upadle v Evropi, kjer je zaradi prehoda na standard WLTP prihajalo do težav z dobavljivostjo. Dohodki skupine Audi so sicer bili skorajda na ravni leta 2017, pozitivni plati pa sta zagon izdelave modela Q8 ter prodajni napredek Lamborghinijevega Urusa.
Leto 2019 bo torej za skupino Audi leto tranzicije s posebnimi izzivi. Po besedah vodilnih jih čakajo strateške spremembe, pa tudi operativne. Pričakujejo, da bodo v letu 2019 prodali nekoliko več vozil kot lani. V prvih mesecih letošnjega leta uspešno končujejo prehod na standard WLTP in ustvarjajo okolje za izboljšanje prodaje.
Letos bomo videli tudi kar 20 novih modelov ali posodobitev vozil s štirimi krogi na maski. Audi bo poudaril svojo športnost z devetimi novimi modeli S, pa tudi s štirimi še zmogljivejšimi različicami R in RS, toda novi izdelki pomenijo visoke začetne stroške. Tudi Audiju e-tronu bo sledila svetovna premiera e-tronu Sportbacka. Le za kitajski trg bodo predstavili povsem električni model Q2 L e-tron, poleg tega pa še šest priključnih hibridov. Konec leta 2020 naj bi imel Audi v ponudbi 12 elektrificiranih vozil v vseh segmentih.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?