Medtem postajajo znane tudi prve tehnične podrobnosti naslednika.
Pri Audiju so že pred časom napovedali, da bodo postali ena izmed prvih znamk v Evropi, ki bodo iz svoje flote povsem umaknili avtomobile s termičnimi motorji. To naj bi se zgodilo že kako leto pred koncem desetletja. In medtem, ko bencinske navdušence v aktualni generaciji modela RS3 pod motornim pokrovom navdušuje 2,5-litrski bencinski petvaljnik, postaja vse bolj jasno, da ga po njenem odhodu ne bomo več videli.
Preberite še: Petvaljniki - Maratonec teče zadnji krog
Po poročanju britanskega portala Autocar bo namreč prihodnja generacija modela A3 na trg prišla leta 2027 (oziroma po koncu življenjske dobe aktualne generacije), s tem pa se bo poslovila od bencinskih, dizelskih in hibridnih pogonskih sklopov. Namesto tega bo opremljen s približno enakimi električnimi sklopi, kot jih ponuja Volkswagen ID.3, zasnovan pa bo na platformi SSP, kakršno bo imela tudi limuzinska izvedba modela ID.4.
Počasnejši v ravni liniji
To pa posledično pomeni, da bo A3 v prihodnji generaciji prvič po prihodu na trg ponudil pogon na zadnji kolesni par. A ta konfiguracija bo ostala rezervirana le za osnovno motorizirane različice modela. Športni izvedbi S3 in RS3, ki naj bi še naprej ostali v ponudbi naj bi tako ponudili še dodaten elektromotor, ki bo nameščen na sprednjo os ter tako poskrbel za štirikolesni pogon avtomobila.
Tehnični podatki avtomobila zaenkrat ostajajo precej skopi, tisti, ki so znani pa kažejo na to, da bo avtomobil po zmogljivostih primerljiv z aktualno generacijo, oziroma celo nekoliko slabši. Tako bo do 100 kilometrov na uro pospešil v manj 3,8-sekundah, kar je 0,4 sekunde počasneje, kot bencinsko gnan predhodnik. Bo pa zato opremljen z 800-voltno infrastrukturo, ki bo z močjo polnjenja 270 kilovatov omogočila do 130 kilometrov dosega v 10 minutah polnjenja.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"