Toyota je v Sloveniji začela prodajati prenovljenega mestnega malčka Aygo, oziroma bolje rečeno Aygo by Toyota, kot ga uradno imenujejo.
Pri Toyoti so namreč svoj najmanjši model že ob predstavitvi druge generacije pred tremi leti namenili predvsem mladim, predstavnikom sodobne urbane populacije generacije X, ki jim Toyota s svojimi tradicionalnimi vrednotami ne bi mogla biti všeč. A kot privlačno zasnovani Aygo by Toyota je bil bolj sprejemljiv, k čemur sta prispevali ureditev notranjosti in zunanja oblika z dominantno črko X na sprednjem in manjšima X-oma ob straneh zadka. X ostaja še naprej, le da je zdaj dobil še tridimenzionalno komponento, s katero pri Toyoti hočejo pokazati, kako se dvodimenzionalni virtualni svet aplikacij izpred petih let vse bolj pretvarja v tridimenzionalnega.
Poleg tega so na zunanjosti prenovili svetlobni odtis in Aygu dodali dve karoserijski barvi, v notranjosti pa ohranili možnosti personalizacije, ki so že do zdaj zagotavljale okoli 300.000 različnih kombinacij. Omeniti velja še izboljšanje zvočne in vibracijske izolacije potniške kabine, izboljšano nastavitev podvozja, osvežen motor, ki v uporabnem delu vrtljajev razvija predvsem več navora od predhodnika, in bolj natančno nastavitev volana. Aygo je povezljiv tudi z vmesnikoma Appla CarPlay in Android Auto.
Najcenejši Aygo s petimi vrati in osnovno opremo X bo sicer stal 10.240 evrov, a pri Toyoti bolj računajo na prodajo le 250 evrov dražje opremske različice X-Play, za katero pravijo, da omogoča tudi največ prilagoditev po željah kupca.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"