Največ naj bi jih prodali v Rusiji, Afriki in v Južni Ameriki.
Prestižne limuzine in športni terenci so vsekakor statusni simbol in obvezna oprema vseh, ki imajo nekaj več pod palcem. Če gre ob tem za posameznike, ki so si bogastvo pridobili na račun drugih ali pa za pomembne predstavnike oblasti je ob tem zaželeno, da so ti avtomobili še nekoliko bolj varni tudi v primeru terorističnih napadov oziroma napada s strelnim orožjem ali eksplozivnimi sredstvi. Tega pa serijski avtomobili (razumljivo) v osnovi ne ponujajo.
A medtem, ko na trgu lahko najdem podjetja, ki se ukvarjajo z balistično zaščito vozil, pa se tega segmenta počasi a vse bolj zavedajo tudi sami avtomobilski proizvajalci. Zadnji je tako svojo novo rešitev (40 let, pot tem, ko je v ta segment vstopil s predelano izvedbo 733 in 10 let po prvi na ta način predelani izvedbi X5) na tem področju predstavil BMW, gre pa za za predelavo obstoječega športnega terenca X5 z dodatkom Protection VR6 v imenu (s čimer označujejo stopnjo zaščite, ki jo ponuja). Z njim pri BMW-ju ciljajo predvsem na kupce v Rusiji, Južni Ameriki in pa Afriki, kjer je potreba za takšno zaščito še nekoliko večja.
Kalašnikov brez moči
Za balistično zaščito so pri BMW-ju uporabili iz ojačanega jekla, z njim pa so nato obložili notranjost vrat, stranskih panelov, streho in pa požarno steno vozila. Poleg tega so z aluminijasto ploščo in neprebojnim steklom od kabine ločili še prtljažni prostor. Vsa stekla so večplastna, pri čemer so med plasti stekla in plastike dodali plast polikarbonata, s čimer je 33 milimetrov debelo steklo še nekoliko težje prebiti. Mimogrede, pri BMW-ju so se lotili celo dodatne zaščite na področju karoserijskih spojev, tečajev vrat in zapiralnih mehanizmov, s čimer je vozilo odporno tudi na napad s puško tipa Kalašnikov AK-47.
Ob dodatni teži – koliko je le te pri BMW-ju ne razkrivajo pa bo avtomobil seveda potreboval tudi zmogljiv motor. Pri BMW-ju so mu zato namenili 4,4-litrski bencinski turbo motor z močjo 530 'konjev' ali 390 kilovatov, katerega najvišja hitrost znaša elektronsko omejenih 210 kilometrov na uro, a je zato avtomobil 'opremljen' z dobrimi pospeški saj do 100 kilometrov na uro potrebuje 5,9 sekunde. Se pa dodatki ne končajo tu, saj je VR6 opremljen še z interkomom za komunikacijo z okolico brez odpiranja vrat, alarmnim sistemom v primeru napada, ki samodejno zaklene vrata in zapre strešno okno. Seveda pa je poskrbljeno tudi za udobje, saj je na listi opreme bolj kot ne celoten nabor doplačilne opreme, ki jo ponuja BMW. Cena? BMW je ne razkriva, so pa nedavno dve tovrstni vozili kupili predstavniki naše vlade in zanju odšteli slabih 200.000 evrov.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"