BMW bo trideseto obletnico BMW-ja M3 obeležil s posebno serijo BMW M3 "30 Jahre M3", ki bo poleti po vsem svetu na voljo v vsega 500 primerkih.
Z lansiranjem prve generacije BMW-ja M3 leta 1986, je oddelek M, ki se je tedaj imenoval še BMW Motorsport, ustvaril precejšen prepih med športnimi avtomobili srednjega razreda, saj je kot prvi avtomobilski proizvajalec serijsko limuzino serije 3 spremenil v pravi športni avtomobil. S tem je dvignil tudi merila za vse druge proizvajalce. BMW M je avtomobilsko ikono stalno izboljševal skozi pet generacij in ob tem ohranjal duha prvega M3 ter športne zmogljivosti vedno združeval z vsakdanjo uporabnostjo. Vmes je dosegel tridesetletnico.
BMW M je krogli jubilej obeležil s 500 primerki posebne serije BMW M3 "30 Jahre M3". Zasnovana je na paketu Competition Package, ki je sicer na voljo kot dodatna oprema BMW-ja M3. Motorju so moč za 19 'konj' dvignili na 450 'konj', da z doplačilnim 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko v natanko štirih sekundah pospeši do 100 kilometrov na uro. V paket je vključeno tudi adaptivno vpetje koles, ki so ga optimizirali z novimi vzmetmi, blažilniki in stabilizatorji, prilagodili pa so tudi diferencial Active M in sistem za nadzor stabilnosti avtomobila. Na avtomobil v ekskluzivni kovinski barvi Macao Blue so nataknili tudi 20 palčna platišča z gumami dveh dimenzij.
Med pomembnejše dodatke na zunanjosti spadajo še ledvička in prednja blatnika z logom "30 Jahre M3", ki se ponovi tudi na stebričkih v notranjosti in na ploščici na armaturni plošči, kjer je označena tudi številka posameznega avtomobila v seriji. Logo je všit tudi v vzglavnika.
BMW M3 "30 Jahre M3" bo na ceste zapeljal poleti, v Nemčji pa bo zanj denimo treba odšteti 10.000 evrov več kot za serijski BMW M3 s paketom Competition Package.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem