"Dokler bo mogoče" bo v BMW-ju M3 pelo šest valjev, pravijo Bavarci

15. 10. 2024 | Jaka Drozg
Deli

Čeprav je na poti tudi električen, nad bencinskim ne bodo obupali – vsaj dokler bo zanimanje.

Govorice in strahovi, da bo naslednjo generacijo modela M3 povozila elektrifikacija, zamenjal pa bi ga nov model iz ‘neue klasse’ oziroma BMW-jevega novega razreda, se bodo kot kaže izkazale za neupravičene. V intervjuju z Bimmer Today je Frank van Meel, šef oddelka M, razkril nekaj razvojnih skrivnosti in zaupal, da ikonični vrstni šestvaljnik že prilagajajo približujočim Euro 7 emisijskim zahtevam.

Kaj to pomeni za M3? “Šestvaljnik z notranjim zgorevanjem bomo obdržali dokler bo mogoče. Če bo povpraševanje kupcev ostalo takšno kot je in ne bo upadalo, ne bomo ustavili proizvodnje,” je zagotovil Frank van Meel. “Tudi, če bo M3 precej hitrejši v električni izvedbi, a si bodo kupci želeli motorje z notranjim zgorevanjem, potem jim te ponudbe ne bomo odrekli,” je dodal.

"Dokler bo mogoče" bo v BMW-ju M3 pelo šest valjev, pravijo Bavarci
BMW

To pa ne bo ustavilo prihoda električnega M3, ki ga bodo na povsem novi platformi poganjali štiri elektromotorji s skupno zmogljivostjo 1.000 kilovatov moči. Ta bo, kot kaže, na prodaj hkrati z bencinskim M3, bodisi z obstoječo ali prihodnjo generacijo. Obeh sicer ne gre pričakovati pred letom 2027 ali celo 2028, prvi okus nove generacije BMW-jevih vozil, ki so jih poimenovali ‘neue klasse,’ pa naj bi dobili že prihodnje leto.

Tako bo izgledal novi Citroen C5 Aircross, ki bo na voljo z vsemi pogonskimi možnostmi

Novo na Metroplay: Dedek Mraz opozarja: "Starši, ne delite otrok na pridne in poredne!"