Izdelava nove 'sedmice' se je v tovarni v Dingolfingu začela pred nekaj dnevi. Po treh letih in pol prejšnjega modela je bila BMW-jeva cestna križarka dodobra posodobljena.
Od začetka izdelave serije 7 leta 1977 so v Dingolfingu izdelali skoraj dva milijona teh vozil. Zanimiv podatek je, da je bila priljubljena 'sedmica' vedno zelo dobro prodajana zunaj Nemčije. Tako so Bavarci lani kar 44 odstotkov vseh primerkov svoje velike poslovne limuzine prodali na Kitajskem.
Že od modela E32, ki so ga izdelovali do leta 1994, BMW ponuja tudi tako imenovano različico 'L' s podaljšano medosno razdaljo, ki zagotavlja še več prostora in udobja potnikom na zadnji klopi. Nova serija 7 se tako ponaša s 14 cm daljšo karoserijo, zanimivo pa je, da kar 80 odstotkov kupcev naroči prav takšno različico.
Svoj prvenec je pri BMW-ju dočakal priključni hibrid s šestvaljnim bencinskim agregatom. Tako bo BMW 745 e oziroma 745 Le (z daljšo medosno razdaljo) iz motorja z notranjim zgorevanjem iztisnil 213 kilovatov ali 286 'konjev' moči, iz elektromotorja pa dodatnih 84 kilovatov, kar skupaj torej pomeni 299 kilovatov sistemske moči. Novi BMW 7 bo tudi prvi BMW z novo generacijo baterij, ki bodo omogočale doseg do 58 km z vožnjo le na elektriko.
Začetna cena za BMW serije 7 v Sloveniji sicer znaša 108.250 evrov.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji