Razlog za elektrifikacijo je prihodnja uvedba testiranj količine izpustov v realnem prometu.
Medtem ko velika večina avtomobilskih proizvajalcev podlega okoljevarstvenim zahtevam in na trg pošilja vedno več hibridnih oziroma električnih izvedb svojih avtomobilov, se zdi, da je Mazda še zadnji proizvajalec, ki se temu trendu upira. Pred kratkim je sicer napovedala, da bo v prihodnjih letih le predstavila svoj prvi električni avtomobil, a bo še ta opremljen z rotacijskim motorjem, ki se bo uporabljal kot podaljševalnik dosega.
Kot vse kaže, pa se načrti vendarle ne bodo izšli tako, kot so si zamislili na Japonskem. Znamka je namreč pred kratkim z novo generacijo Mazde3 predstavila novo generacijo motorjev SkyActiv, ki naj bi bili precej bolj čisti in zagotavljali dovolj nizke izpuste CO2, da ne bo potrebe po sistemih za čiščenje izpušnih plinov. Vendar pa ne nova generacija bencinskih motorjev ne uvedba sistema za selektivno katalitično redukcijo ne bosta prispevali k očiščenju motorjev, je za portal Automotive News Europe dejal generalni direktor Mazda Europe Jeff Guyton.
Motorji z notranjim zgorevanjem še vedno v ospredju
»Motorji SkyActiv-X bodo premiero v Evropi doživeli v avtomobilu, ki ga bomo predstavili na marčevskem avtomobilskem salonu v Ženevi. Vsi modeli z motorji SkyActiv-X, pa tudi nekateri modeli s preostalimi tipi motorjev bodo tako v letu 2019 dobili vsaj lahke hibridne pogonske sklope. Klasični električni avtomobil bo nato na evropske ceste zapeljal leta 2020, priključni hibrid pa mu bo sledil leta 2021,« je v intervjuju dejal Guyton.
Novi ukrepi so tako namenjeni doseganju standardov izpustov po letu 2020, ko bo začel veljati nov način merjenja učinkovitosti vozil RDE, ki bo temeljil na podatkih, zbranih v dejanskem prometu. Še vedno pa, tako opozarja Guyton, električni avtomobili v bližnji in srednjeročni prihodnosti ne bodo prevladovali v Mazdinih prodajnih statistikah, niti ne bodo namenjeni ustvarjanju dobička. Z njimi namerava Mazda le izpolniti normative EU in se tako izogniti kaznim zaradi previsokih izpustov, ki bi jih bili kot celotna znamka deležni. Glavnina prodaje bo tako še naprej temeljila na bencinskih motorjih (opremljenih z lahkimi hibridi), deloma pa tudi na dizlih.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?