Bo Mazda z novo Mazdo6 od besed prešla k dejanjem?

15. 4. 2020 | Jure Šujica
Deli

Obeta se nam prava športna limuzina s primerno tehniko, na trg pa naj bi prišla čez dve leti.

Mazda s svojo celotno modelno paleto odkrito in že nekaj časa cilja na kupce, ki si v svojih vozilih želijo nekaj več športnega karakterja. A če so zadnja leta to počeli predvsem z vizualno podobo kabine in zunanjosti – tudi pri Mazdi6, ki je trenutno najstarejši model v paleti – pa bodo, kot vse kaže, pri njeni naslednji generaciji od besed prešli k dejanjem. Kaj torej Mazda pripravlja v letu 2022, ko naj bi bila četrta generacija tudi uradno nared?

Če je verjeti vse glasnejšim govoricam, ki so se najprej začele pojavljati že pred slabim letom dni, in neuradnim virom medijev iz tujine, ki naj bi sodelovali pri razvoju novinke, bo Mazda v želji po tem, da bi svoj največji model približala ljubiteljem evropskih (nemških) limuzin, opremila z linijskim šestvaljnim bencinskim motorjem. Ta naj bi proizvedel kar 350 'konjev' oziroma 257 kilovatov moči, pogonski sklop pa naj bi deloval po principu blagega hibrida.

Prvič tudi kupe?

Da pa bo Mazda6 za evropske kupce še nekoliko bolj privlačna, naj bi skrbel tudi prenos moči (izključno) na zadnji kolesni par. Pri razvoju tega naj bi Mazdi na pomoč priskočila Toyota, sam pogon pa naj bi se močno zgledoval po tistem, ki ga najdemo tudi v vozilih znamke Lexus. Sama Mazda naj bi ob tem Toyoti nudila dostop do tehnologije Skyactiv-X.

Uganka, ki je večini ne uspe rešiti: le redki najdejo napako

Čeprav je torej do prihoda nove Mazde6 še več kot dve leti in pol, pa se zdi, da je vsaj delno znana tudi njena karoserijska podoba. Ta naj bi namreč v veliki meri slonela na konceptu Vision Concept, ki so ga Japonci predstavili na avtomobilskem salonu v Tokiu leta 2017. Ob tem naj bi celo obstajala možnost, da bo Mazda6 prvič na voljo tudi kot dvovratni kupe.

Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem