S svojim znanjem bi lahko hitro in masovno proizvajali prepotrebne naprave. A strokovnjaki so vsaj zaenkrat skeptični.
Koronavirus COVID-19 je bolezen, ki napada dihala oziroma pljuča, zaradi česar imajo bolniki, ki se okužijo z omenjenim virusom velike težave z dihanjem, posledično pa so tako najbolj na udaru starejši, astmatiki in alergiki, ki imajo že tako ali tako različne dihalne težave. Posledično zato povsod po svetu, kjer je prišlo do epidemije, kronično primanjkuje respiratorjev, ki bi bolnikom olajšali dihanje v času okužbe in tako preprečili morebitno smrt. Rešitve se zato iščejo praktično povsod.
Britanske oblasti tako možnosti za rešitev aktivno iščejo v avtomobilski industriji. Po poročanju portala Automotive News Europe so se tako v minulih dneh obrnili na pomoč k štirim avtomobilskim znamkam, Ford, Honda, Vauxhall in pa Jaguar-Land Rover. Omenjene znamke naj bi s svojim znanjem in predelavo komponent, ki jih sicer izdelujejo za lastne potrebe oziroma vgradnjo v avtomobile brez večjih težav lahko izdelali naprave, ki bi služile kot preprosti, a učinkoviti respiratorji, njihova izdelava pa bi bila hitra in relativno ugodna z vidika stroškov.
Vseeno pa celoten projekt le ni tako enostaven. Izdelava takšnih pripomočkov mora namreč zadoščati določenim standardom, prav tako pa bi bilo v vsakem primeru potrebno izdelati določene nove komponente, kar bi vsekakor trajalo nekaj časa. Rešitev se sicer skriva v povezovanju več podjetij, kjer bi bilo (podobno kot pri izdelavi vojaške opreme) vsako zadolženo za izdelavo posameznih komponent, s čimer bi proces vsaj nekoliko pospešili.
Nekoliko skeptičen je do celotnega projekta tudi Robert Harrison, profesor na Univerzi v Warwicku in specialist za tovrstne naprave, ki je za omenjeno spletno stran dejal, da bi bilo za izdelavo tovrstnih naprav »najprej ustrezno opremiti proizvodne linije, usposobiti delavce in testirati produkt.« Respiratorji so namreč kompleksne naprave in »ključno je da deluje točno tako kot je potrebno, saj lahko le tako obdržijo pacienta pri življenju.«
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?