Po skoraj desetletju Mitsubishi pošilja v boj povsem novo šesto generacijo terenskega poltovornjaka L200.
Uradni krst so pripravili na Tajskem, ki velja za enega obetavnih trgov za tovrstna vozila in kjer bodo novi L200 (na nekaterih trgih se imenuje Triton) tudi izdelovali. Nato se bo uvedba osredotočila na več dodatnih trgov Azije in Oceanije (kot je Avstralija), medtem ko se bo na Japonskem začela v začetku naslednjega leta. Trenutno še ni znano kdaj in če sploh bo novinec na voljo evropskim kupcem.
Novi L200 je bil deležen popolne prenove po skoraj desetletju od uvedbe pete ponovitve, nastal je na novi šasiji, ki je prilagojena povečani karoseriji, posodobitve pa sta bila deležna tudi vzmetenje in štirikolesni pogon. Z oblikovalskega vidika se drzna nova sprednja maska ujema z razkošno notranjostjo, ki ponuja več funkcionalnosti in uporabnosti, ter s pomembnimi izboljšavami na področju varnosti in udobja.
L200 prihaja s tremi oblikami karoserije – kot dvojna kabina z dvema vrstama sedežev, z enojno kabino s sedeži samo spredaj in s podaljšano kabino, ki ima prav tako samo eno vrsto sedežev, a tudi nekaj prtljažnega prostora za njimi in prostora za poležavanje. Ne nazadnje je na voljo povsem nov 2,4-litrski dizelski motor v treh izvedbah.
Osnovna različica ima 110 kW (150 KM) in 330 Nm navora, vmesna 135 kW (184 KM) in 430 Nm, paradni konj pa zmore nič manj kot 150 kW (204 KM) in 470 Nm. Vsi modeli imajo lahko šeststopenjski samodejni menjalnik s športnim načinom ali šeststopenjski ročni menjalnik s prestavljanjem za zmanjšanje tresljajev motorja.
V notranjosti kabine je prenesen oblikovalski koncept zunanjosti, ki poudarja koncept vodoravne osi, dodaja številne geometrijske oblike in kovinske elemente za ustvarjanje sodobnega prostora. Komunikacijski sistem ima zaslon, nameščen visoko na armaturni plošči, na voljo pa so tudi vtičnice USB in brezžični polnilnik. Za piko na i sta dodani še novi karoserijski barvi, kovinsko oranžna in srebrno siva.
Preberite še: Včasih je vredno prehoditi kakšen meter več, da se vam slučajno ne zgodi tole!
BONUS VIDEO: Žiga Jelar: "zakaj je meni sploh tega treba, mar bi šel v nek šport, kjer bi dirkal z avtomobili."
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?