Bugatti Chiron ne bo naskakoval hitrostnega rekorda

16. 12. 2018 | Jure Šujica
Deli

Po mnenju vodstva znamke namreč ni vse le v doseganju največjih hitrosti, ampak je zgodba Chirona še precej bolj obsežna.

Ko je Bugatti leta 2016 predstavil naslednika legendarnega modela Veyron, Chirona, je večina avtomobilske javnosti začela čakati, kdaj bo nastopil dan, ko bo hiperšportnik postal tudi najhitrejši serijski avtomobil na svetu. Od avtomobila s 1.500 'konji' oziroma dobrimi 1.100 kilovati moči kaj drugega niti ni bilo pričakovati, postavitev rekorda pa je takrat napovedal tudi generalni direktor znamke Wolfgang Dürheimer.

Kot kaže, je bilo čakanje zaman. Sedanji generalni direktor znamke Stefan Winkelmann je namreč pred kratkim za avtomobilski portal Motor trend izjavil, da znamka v bližnji prihodnosti ne namerava postavljati hitrostnih rekordov, saj so njene prioritete trenutno drugje.

Ni vse v hitrosti

»Postavitev hitrostnega načrta ni v mojem načrtu. Pojem zmogljivosti je večplasten, Chiron pa poleg tega, da je hiperšportnik, ponuja več kvalitet kot večina superšportnih avtomobilov,« je dejal Winkelmann. »Ko sem v preteklosti bral o avtomobilu in tem, kaj z njim sporočamo, sem videl, da smo zgrešili njegovo bistvo. Na eni strani imamo avtomobile, ki so lepo oblikovani, na drugi pa superšportnike, ki ponujajo hitrost in zmogljivosti. Veliko pomembnejša je celota, in ne le del tega, kar avtomobil ponuja. Največja hitrost zato pri meni osebno ni prioriteta.«

Veganske sarme: recept, pri katerem mesa sploh ne boste pogrešali

Winkelmannova izjava je sicer še nekoliko bolj nepričakovano po tem, ko je Bugatti pred nekaj meseci predstavil še nekoliko začinjeno izvedbo modela Chiron z oznako Sport. Rekord tako še naprej ostaja v lasti Koenigsegga Agere RS in znaša 444,6 kilometra na uro, verjamemo pa, da se pri Bugattiju kmalu znajo premisliti in znova prevzeti primat.

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?