Tri ali štiri kolesa? To je zdaj vprašanje! Pri BRP pravijo tri za cesto in štiri za teren ter svoj revolucionarni trikolesnik Can-AM Spyder za sezono 2019 nadgrajujejo z modelom Ryker, ki prinaša pravo malo revolucijo in ga boste lahko že kmalu preizkusili tudi sami.
Can-Am Ryker je zasnovan tako, da je dostopen, zabaven in prilagodljiv, je odlična izbira za moške in ženske, ki hrepenijo po neverjetnih dogodivščinah, vključno s tistimi, ki še niso odkrili veselja odprte vožnje po cesti. Gre za povsem nov model v liniji vozil Can-Am On-Road (torej za vožnjo po cesti), ki zdaj vključuje družine Can-Am Ryker in Can-Am Spyder. Zasnovan je, da prinese čim večjemu številu ljudi čim več izkušenj na poti z razbijanjem predsodkov, dostopnostjo, z lahkotno vožnjo in dostopno ceno.
»Naše raziskave so pokazale, da bi bilo na tisoče ljudi po vsem svetu pripravljeno razmisliti o vožnji na treh kolesih, če bi bili ti bolj cenovno dostopni,« je povedal Josée Perreault, višji podpredsednik Can-Am On-Road na BRP. »Can-Am Ryker se spoprijema s to oviro brez kompromisov – zelo je prefinjen in ima dolg seznam inovativnih funkcij in tehnologij ... poleg vsega je videti super in je zelo zabaven za vožnjo!«
Can-Am Ryker je na voljo z dvema znanima motorjema proizvajalca Rotax: dvovaljnim 600 ACE ali trivaljnim 900 ACE. Ima tudi trajno pogonsko gred, ki ne zahteva nastavitve, poravnave ali vzdrževanja, kar zmanjša stroške lastniku. Njegova posebnost je tudi v nastavljivosti položaja sedenja, saj je krmilo in stopalke za noge mogoče nastaviti tako, da se prilegajo različnim voznikom v nekaj sekundah brez dodanih orodij ali delov.
Najlažji
Can-Am Ryker je eno od najlažjih vozil s tremi kolesi, ki je bilo kdaj koli ustvarjeno. Ima samodejni menjalnik, tako da voznikom ni treba menjati prestav, ampak za pospeševanje samo navijete plin. Njegova prepoznavna Can-Am Y-arhitektura z dvema kolesoma spredaj in enim zadaj poskrbi za odlično stabilnost in skupaj s sistemom za nadzor stabilnosti vozila poskrbi za dobro zaviranje. Vožnja je zato neverjetno zabavna, z odlično odzivnostjo in nizkim težiščem, ki povezuje voznika s cesto.
»Ljudje mislijo, da je nekaj skritega ali da se za nakupno ceno Rykerja skriva kak trik, vendar ni tako,« je dejal Perreault. »To je preprosta neverjetna vrednost, kar je ključno pri našem prizadevanju za odprtje novega trga. Del tega bodo mlajši vozniki, ki želijo odlično vožnjo in individualni stil.«
Več kot 75.000 načinov prilagajanja
Obstaja več kot 75.000 načinov prilagajanja Can-Am Rykera z edinstvenimi dodatki, ki so zasnovani tako, da se lahko preprosto zamenjajo. Obstajajo tudi funkcionalni dodatki za vožnjo za eno ali dve osebi, povečano skladiščenje in še več. Vsa dodatna oprema je cenovno ugodna v skladu z vozilom torej, da bi tudi vozilo bilo bolj cenovno dostopno.
»Can-Am Ryker izboljšuje izkušnjo vožnje, vendar ima tudi vrhunsko nakupovalno izkušnjo,« je dejal Perreault. »Ustvarili smo aplikacijo Can-Am Ryker, ki koristi povečano realnost. To je prva takšna BRP-jeva aplikacija in je super.«
Can-Am Ryker Rally Edition za neasfaltirane ceste
Za ljudi, ki želijo uživati tako na asfaltiranih cestah kot makadamu, je vsestranski Can-Am Ryker Rally Edition idealna izbira.
Rally Edition ima dodane funkcije, ki dajejo ljudem zaupanje, da osvajajo neasfaltirane ceste. To vključuje tudi Rally Mode, ki voznikom omogoča, da se sprostijo in 'driftajo' na makadamu ali pesku.
Na spletni strani www.CanAmOnRoad.com boste izvedeli še več o izobraževalnem programu Can-Am Rider in popolni liniji Can-Am On-Road 2019, vključno s popolnimi specifikacijami izdelkov in tehničnimi informacijami.
V živo si ga boste lahko ogledali na Can-Am Adventure Slovenija 2018 v Šentvidu pri Stični, kjer boste lahko testirali štirikolesnike in SSV-vozila Can-Am ter se preizkusili na razgibani in posebej za ta dogodek pripravljeni stezi tudi s svojim vozilom. Vse to je seveda brezplačno, le prijaviti se morate pravočasno s kllikom na povezavo. O tem edinstvenem dogodku pa si medtem lahko preberete več na povezavi Can-Am Adventure.
Kako je Can-Am Ryker videti v gibanju, si oglejte v videu:
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?