Škandal, ki lahko konkurira najboljšim filmskim scenarijem, je dobil prvi sodni epilog.
Dramatična zgodba, ki se je z aretacijo osramočenega direktorja Nissana Carlosa Ghosna pričela že leta 2018, se nadaljuje. Naj spomnimo: Ghosna so novembra 2018 aretirali na letališču v Tokyu, ko je bil ta še na vrhu moči družbe Renault-Nissan-Mitsubishi, zaradi domnevne finančne zlorabe. Po 140 dneh zapora je po izreku varščine v dramatični nočni opraciji, skrit v kovčku za kitaro, pobegnil iz Japonske v domači Libanon.
Preberite še:
Po številnih obtožbah finančnih prevar, tudi iz strani Renaulta, je Interpol zanj izdal rdeče opozorilo, Ghosn pa se še vedno skriva v Libanonu, ki ne izroča svojih državljanov. Zato tudi ni bil prisoten na prvem izmed nedvomno številnih sojenj, ko ga je visoko sodišče Britanskih Deviških otokov obsodilo, da je leta 2017 svojo jahto kupil s finančnimi sredstvi Nissana, ki si jih je ilegalno prilastil.
Gre za 37-metrsko lepotico Custom Line Navetta 37 ladjedelnice Ferretti, ki jo je poimenoval »Shachou,« oziroma prevedno v slovenščino »direktor«. Diskretno. Jahto mora vrniti Nissanu, poleg tega pa so mu naložili še finančno kazen v višini 29 milijonov evrov, ki jo mora za povrnitev škode Nissanu odplačati skupaj s svojo ženo in navideznim podjetjem, ki ga je uporabil za nakup plovila. Nissan je na Japonskem proti njemu vložil še civilno tožbo v vrednosti 100 milijonov dolarjev, oblasti v Franciji pa ga preganjajo zaradih izmaknjenih milijonov Renaultu.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?