Clia z zvenečim dodatkom Trophy smo peljali tja, kjer se najbolje počuti: na dirkališče. Na zaviti stezi krškega Racelanda je (pričakovano) dosegel izvrsten čas: 57 sekund in 59 stotink.
S tem časom se je uvrstil na odlično 15. mesto v skupni razvrstitvi vseh športnih avtomobilov, ki smo jih do sedaj tam preskusili, in pustil zadaj tudi veliko močnejše zverine (za več kliknite na povezavo spodaj). V čem se RS 220 EDC Trophy loči od klasičnega RS-a?
Kot že ime pove, ima močnejši motor (220 'konjev') in nekaj več navora, prestavljanje dvosklopčnega menjalnika EDC je kar 30-odstotkov bolj učinkovito (beri: krajše), podvozje je bolj togo (spredaj je nižje za 20 mm, zadaj za 10) in na 18-palčnih platiščih ima obute zmogljive gume Michelin Pilot Super Sport. Skratka, zabava na dirkališču zagotovljena! (AMr)
Če vas zanima, katere tekmece in druge športne avtomobile je premagal, si poglejte tule.