Mercedes-Benz obljublja dan in pol poln dogodkov vsem kupcem, ki svoj razred G prevzamejo v Experience Centru v bližini proizvodnega obrata v Gradcu.
Posebni kupci so vredni posebne obravnave in med njimi so vsekakor kupci legendarnega Mercedes-Benzovega terenca razreda G. Za tiste, ki klenega zvezdnika prevzamejo v Experience Centru v bližini proizvodnega obrata v Gradcu, so pripravili poseben program, ki jim omogoča poglobljen vpogled v avtomobil in njegove lastnosti.
Dan pred predajo vozila se začne z večerjo, ki ji sledi nočitev v hotelu v središču mesta. Naslednje jutro zasebni avtobus odpelje obiskovalce do G-Class Experience Centra. Tam jih čakajo številni različni modeli razreda G za terenski izlet, kjer v spremstvu osebnega inštruktorja lahko na različnih postajah preizkusijo terenske sposobnosti avtomobilske ikone.
Ekskluzivni ogled tovarne Magna Steyr, kjer so vozilo izdelovali več kot 40 let, nudi vpogled v razvoj in ustvarjanje razreda G. Kosilo poteka v G Base v Experience Center skupaj z osebnim inštruktorjem sredi razstave o zgodovini modela. Kot dodatno vozniško izkušnjo lahko stranke raziskujejo cestne zmogljivosti razreda G na dinamičnih cestah. Na koncu sledi predaja novega vozila, v posebni stekleni kocki.
Ekskluzivna tovarniška dobava po ceni slabih 3000 evrov je letos možna le za vozila, registrirana v Nemčiji. Rezervacija poteka izključno prek pooblaščenih prodajnih partnerjev Mercedes‑Benz, ponudbo pa naj bi postopoma širili tudi na druge evropske trge.
G-Class Experience Center je približno 15 kilometrov južno od Gradca na obsežnem ozemlju nekdanje letalske baze. Več kot 100.000 kvadratnih metrov veliko območje ima območje z različnimi nakloni na različnih površinah, gozdnato območje za diagonalno vožnjo, vijuganje in prečkanje vode, in dinamično območje na cesti, kjer lahko vozniki preizkusijo terenca med ekstremnim zaviranjem in na slalomski progi. Za posladek je mogoče rezervirati tudi Iron Schöckl s 100-odstotnim naklonom.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"