Novi Mini Countryman je dobil bolj športno različico S ALL4 s štirikolesnim pogonom.
Novi, večji Countryman (pri 4,433 m je 13 cm daljši od predhodnika), ki ima sedaj ob bencinsko gnanih tudi dve različici z baterijskim električnim pogonom, smo spoznali v začetku septembra. Sedaj se je ponudbi pridružil v bolj športno navdihnjeni izvedbi S ALL4 z bencinskim motorjem in štirikolesnim pogonom. Motor je blago hibridiziran, prisilno polnjen štirivaljnik z dvema litroma delovne prostornine, zmore pa 160 kW (218 KM) in 360 Nm največjega navora - manjši električni motor pri nižjih hitrostih pomaga z dodatnimi 14 kW.
Countryman S ALL4 ima možnost športnega, 15 centimetrov nižjega vzmetenja z elektronsko prilagodljivimi blažilci. Omenjajo sicer tudi širši kolotek in malenkost daljšo medosno razdaljo. Prtljažnik meri 450 litrov oz. 1450 litrov s podrtimi sedeži v drugi vrsti. Nova funkcija pri Miniju je polavtonomna vožnja (druga stopnja) na večpasovnicah. Voznik lahko do hitrosti 60 km/h spusti volan, dokler je pozoren na promet in na morebitno intervencijo. Avtomobil samodejno izvede tudi menjavo voznega pasu.
Oglejte si test Mini Cooper S Cabrio - Modni dodatek ali žepna raketa?
Podatkov o zmogljivostih še niso razkrili. Najbolj športna različica Countrymana je sicer JCW ALL4 s prav tako dvolitrskim štirivaljnikom, ki zmore 221 kW (300 KM) in 400 Nm navora ter do stotice pospeši v 5,4 sekunde. Močnejša električno gnana različica SE ima dva električna motorja z 230 kW moči in do stotice pospeši v 5,6 sekunde.
Pri Miniju so z novo generacijo tako Countrymana kot Minija Electric pokazali tudi novo notranjost, ki ji gredo trendi minimalističnega oblikovanja očitno na roko, obenem se namreč nekako bolj spretno zgleduje po izvirnem Miniju iz 60. let. Zaslon na sredini je okrogel in ima 24 centimetrov premera, voznikovega instrumentnega zaslona pa ni več, zato pa je sredinski pomaknjen bolj proti vozniku. Podobno kot pri BMW (My Modes) ima tudi mini sedaj nastavitve pod imenom MINI Experience Modes, ki ob voznih nastavitvah vključujejo tudi ambientalne zvoke in osvetlitev.
Preberite še: 80 tisočakov za 19 let starega Golfa? Da, ta je vreden toliko!
BONUS VIDEO: Popravni izpit za ‘električnega Golfa’: so pri Volkswagnu odpravili napake?
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem