Kljub temu bodo morali, če bodo želeli privabiti nove kupce, implementirati tudi nekaj nove tehnologije. A njihova filozofija zagotovo "pije vodo".
"V Evropi živi 420 milijonov ljudi in vsi niso tehnično podkovani. Poglejte model Bigster, vse je mehansko," je ob predstavitvi novega SUV-ja Bigster na avtomobilskem salonu v Parizu dejal izvršni direktor znamke Dacia Denis Le Vot.
Zmanjševanje kompleksne tehnologije v avtomobilih pomaga ohranjati Daciino identiteto kot blagovno znamko, ki ponuja visoko vrednost za denar. "Če pogledamo cene SUV-jev v C segmentu pred petimi leti, so bile pod 30.000 evri, danes pa segajo že prek 35.000 evrov. Morda kupci cenijo tehnologijo, vendar ni to ključno. Pred petimi leti ste za 28.500 evrov kupili avto, zdaj pa za podoben avtomobil z več tehnologije in zasloni plačate recimo 36.000 evrov. Kdo je v tem času dobil tolikšno povišico, da si to lahko privošči?", Le Vota navaja B92.
Daciin pristop je usmerjen v privabljanje kupcev dražjih blagovnih znamk, ki nato izbirajo bolj opremljene različice modelov, kar je del strategije za širitev baze zvestih strank.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?