Velik avto se kmalu utegne odraziti tudi v večjem strošku za parkiranje.
Avtomobili se tako rekoč iz leta v leto večajo, rastejo. Najbolje se to recimo vidi v starejših parkirnih hišah. Če so bila parkirna mesta, ki jih najdemo v njihovi notranjosti, več kot dovolj velika za nekdanje 'Fičke' in kasneje Yuge ter 'Katre', utegnemo danes imeti precej težav, če želimo nanje parkirati sodoben avtomobil srednjega razreda. Še posebej če je govora o križancih, ki so trend rasti in potrebe po zadostnem prostoru na parkirnem mestu še nekoliko pospešili.
Preberite še: BMW skuša Kitajce navdušiti z lepotami Slovenije
Tovrstne težave jasno najbolj do izraza pridejo v velikih mestih, kjer so potrebe po parkirnih mestih po navadi večje od ponudbe, zaradi česar so vozniki osebnih vozil pogosto obsojeni na dolgotrajno in brezupno iskanje parkirnega prostora. Prav zato so v Berlinu začeli razmišljati o ukrepih proti velikim avtomobilom, ki parkirajo v mestih.
Za začetek velja omeniti, da je v Berlinu pogost trend bočnih parkirnih mest, kjer oblasti namesto posameznih parkirnih 'boksov' označijo izbrano območje parkiranja, na katero je nato treba 'stisniti' čim več vozil. Tako je mogoče na nekoliko daljšem pasu parkirati precej več mestnih malčkov kot družinskih terencev.
Predlog berlinskih oblasti je torej takšen, da bi v središču, kjer je kapaciteta vozil večja, večjim avtomobilom (ne le križancem, ampak vsem večjim vozilom) zaračunali višji znesek parkirnine. Po mnenju strokovnjakov naj bi bili vozniki na to tudi pripravljeni. Seveda pa se zavedajo, da je pred njimi, čer bi se odločili za takšne ukrepe, tudi precej pravnih in organizacijskih preprek.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem