Potem ko smo pred kratkim spoznali kombilimuzinsko in kombijevsko Toyoto Corollo, ki sta naslednici Aurisa, je zdaj naslednico dobila tudi limuzina Corolla, ki je prvič na voljo s hibridnim pogonom.
Če kombilimuzinska Corolla ustreza predvsem mladim in mladim po srcu, kombijevska Corolla Touring Sports pa pride prav družinam, je limuzinska Corolla namenjena predvsem mladim poslovnežem, ki iščejo bolj udoben, prostoren in slogovno privlačen avtomobil.
Limuzinska Corolla si z drugimi Corollami seveda deli dinamične karoserijske linije, prav tako globalno platformo TNGA GA-C, a individualni značaj izraža predvsem z nekoliko drugačnim sprednjim delom s tridimenzionalno masko hladilnika, seveda pa predvsem z drugačnim, klasično limuzinskim zadkom. Medosno razdaljo 2.700 milimetrov si limuzina deli s kombijem, prav tako pa prostornost potniške kabine, ki veliko prostora za noge zagotavlja potnikom na zadnji klopi.
Limuzinska Corolla bo na voljo z dvema pogonskima sklopoma. Prvi bo 1,6-litrski bencinski motor z močjo 132 'konjev', ki bo na voljo v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim ali menjalnikom CVT, porabil pa bo 6,1 litra bencina po standardu WLTP. Drugi je hibridni pogonski sklop, ki ga sestavljata 1,8-litrski motor z Atkinsonovim ciklusom in elektromotor, ki skupaj razvijata moč 122 'konjev'. V skladu s ciklusom WLTP porabi 4,3 litra bencina na sto kilometrov, omogoča pa do 50 odstotkov električnih voženj, seveda na kratkih vsakdanjih razdaljah.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji