Tudi ta znamka prehaja na hibride. To so podrobnosti ...

11. 4. 2024 | Matjaž Korošak
Deli

Stellantisovemu naboru znamk, ki so ali bodo dobila nov hibridni sistem, se je zdaj pridružil tudi DS. Modela DS3 in 4 bosta zdaj torej na voljo tudi v hibridni izvedbi. 

V bistvu gre pri tehnologiji za popularno verzijo, ki je neka vmesna stopnja med polnimi in blagohibridnimi modeli. Sistem deluje na 48 V platformi, znanemu trivaljniku pa pomaga e-motor, skrit v ohišje novega dvosklopčnega menjalnika e_DCS6. Seveda zadeva ni tako zelo enostavna in preprosta, toda to so, poleg baterije z zmogljivostjo 0,9 kWh, glavne komponente pogona.

Trivaljnik in hibridne komponente = boljši pospešek in nižja poraba

DS3

DS3

DS

Trivaljnik s prostornino 1,2 litra deluje po varčnem Millerjevem ciklu, zmore pa 100 kW (136 KM), sinhroni motor v ohišju pa v določenih obremenitvah prispeva k sistemski moči 21 kW (28 KM) in 55 Nm (in ob zaviranju in pojemki omogoča regeneriranje).

Predvsem torej ob pospeševanju, kjer skrajša čas pospeška za kar 1,2 sekunde za oba modela (8,4 oziroma 10,4 s), pa seveda tudi ob speljevanju, kjer ob nizkih hitrostih omogoča le vožnjo z električnim pogonom. Recimo ob speljevanju, premikanju po podzemni garaži, v gneči, ... In to je tudi glavna razlika med te sistemom in polnim hibridom.

Uganka, ki je večini ne uspe rešiti: le redki najdejo napako
DS4

DS4

DS

V mestu tudi do 39 odstotkov manjša poraba

Ob vsem tem pri DS-u pravijo, da nov hibridni sistem v prvi meri pomeni seveda tudi prihranek pri porabi in zmanjšanje izpustov. V primerjavi z DS 3 PureTech 130 Automatic je učinkovitost boljša za skoraj 20 oziroma 16 odstotkov (DS4), hkrati so manjše emisije CO2 (19 oziroma 15 odstotkov manj na kilometer), ki znašajo 112 (116 za DS4) gramov CO2 na kilometer (homologirani cikel WLTP za kombinirano vožnjo). V mestni vožnji pa so prihranki seveda še večji, sa se gibljejo med 38 in 39 odstotkov.

Preberite še

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?