Zdaj je jasno, koliko bo za proizvodnjo električnega Twinga na Dolenjskem primaknila država

22. 11. 2024 | metropolitan.si
Deli

V Novo mesto bi proizvodnja e-twinga francoskega Renaulta prinesla do 400 dodatnih delovnih mest. 

Proizvodnja e-twinga francoskega Renaulta bi lahko v Novo mesto na dolgi rok prinesla do 400 dodatnih delovnih mest, država pa bo za proizvodnjo Revozu primaknila do 40 milijonov evrov, je za Forbes Slovenija dejal gospodarski minister Matjaž Han. Vlada je v proračunu za 2025 za sofinanciranje francoske naložbe že rezervirala 25 milijonov evrov.

Memorandum o soglasju, na podlagi katerega bodo v tovarni Revoz izdelovali prenovljeno različico električnega twinga, so predstavniki vlade in Renaulta podpisali 24. julija letos. Takrat so napovedali, da bo proizvodnje stekla leta 2026, sprva pa da bodo izdelali po 150.000 vozil letno.

"Z Renaultom smo v stalnih stikih, po zadnjih podatkih pripravljajo vse potrebno za investicijo. Trenutno čakamo na potrebno dokumentacijo," je Han povedal v pogovoru za Forbes Slovenija in razkril, koliko naj bi za sofinanciranje naložbe prispevala država.

Vsi otroci, ki kot odrasli postanejo bogati, imajo te lastnosti
Zdaj je jasno, koliko bo za proizvodnjo električnega Twinga na Dolenjskem primaknila država
Renault

Skupna višina Renaultove naložbe med 120 in 400 milijoni evrov

Iz tega je po navedbah Forbesa Slovenija mogoče malo natančneje sklepati tudi o višini Renaultove naložbe, ki je julija niso razkrili. Glede na to, da lahko vlada po zakonu subvencionira med 10 in 30 odstotki naložbe nekega podjetja, je skupna višina Renaultove naložbe med 120 in 400 milijonov evrov, navaja Forbes Slovenija.

V Revozu so sestavljali Renaultove modele Clio, Twingo in električni Twingo, a so z izdelovanjem starega twinga in električnega twinga letos zaključili, tako da trenutno v eni sami izmeni sestavljajo le model Clio 5. Julijski memorandum tako omogoča dolgoročno ohranitev proizvodnje avtomobilov v Novem mestu, kjer je trenutno zaposlenih 1400 ljudi.

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?