Prve fotografije napovedujejo precej sprememb od priljubljenega predhodnika, kot prvi pri francoski znamki pa bo zastopal električni C segment.
Renault počasi razkriva prihajajočega Megane E-Tech Electric, ki bo nosil iznajdljivo skrajšano oznako MéganE in osvežen Renaultov logotip na maski vozila. Pretekli mesec so na tiskovni konferenci že izdali nekaj podrobnosti, ki razkrivajo minimalistično oblikovano notranjost s prevladujočima digitalnima zaslonoma in nekaj bližnjičnimi stikali. Kot je pri Renultu v navadi, bo ohranil pokončno postavljen zaslon infozabavnega sistema.
MéganE bo zasnovan na Renault-Nissanovi CMF-EV platformi, ki bo temelj tudi številnih drugih električnih vozil tega koncerna, ob predstavitvi pa bo predstavljal vrh Renaultove električne ponudbe. Uvrščen bo v segment C, pod njim pa mu bosta še naprej družbo delala Twingo E-Tech Electric iz segmenta A in priljubljeni Zoe iz segmenta B. Električni motor s 160 kilovati moči (217 ‘konjev’) bo poganjal prednji par koles, baterija zmogljivosti 60 kilovatnih ur pa bo zagotovila do 450 kilometrov električne avtonomije. Pri polnilni moči 130 kilovatov naj bi svoj doseg povečal za 200 kilometrov že v pol ure.
Renaultova modelna paleta že vključuje šest hibridnih in priključno hibridnih vozil, do leta 2025 pa obljubljajo sedem popolnoma novih baterijsko električnih vozil. MéganE je že v zadnji fazi testiranja, 30 predprodukcijskih vozil pa bo informacije na cestah nabiralo že poleti. V celoti naj bi bil predstavljen do konca leta, dobave pa se pričnejo prihodnje leto.