Električno medvedko bodo izdelovali v Kragujevcu, je prepričan srbski predsednik. Italijanski sindikati: »Pande ne damo!«

Električno medvedko bodo izdelovali v Kragujevcu, je prepričan srbski predsednik. Italijanski sindikati: »Pande ne damo!« (foto: Fiat, Profimedia)
Fiat, Profimedia

Ni še konkretnega datuma za začetek proizvodnje nove Fiatove Pande, ki jo ni še niti na fotografijah, italijanski sindikati proti selitvi

Srbski predsednik Aleksandar Vučić je dejal, kot smo pri Avto magazinu že pisali, da pričakuje, da bo koncern Stellantis v Kragujevcu izdeloval baterijsko električni mestni avtomobil Fiat Panda. Vučić je dejal, da bi proizvodnja električne Pande dvignila trgovino med Italijo in Srbijo nad sedanjih 4,6 milijarde evrov na leto. Ob tem ni navedel nobenega konkretnega datuma za začetek proizvodnje.

Električna Panda naj bi bila predstavljena okoli sredine prihodnjega leta. Imela bo enako osnovo kot nedavno predstavljeni Citroen e-C3, podobna naj bi bila tudi cena, ki se trenutno začne pri 23.300 evrih, po letu 2025 pa bo na voljo različica s krajšim dosegom, ki bo stala manj kot 20.000 evrov.

Fiat, Profimedia

Stellantis in srbska vlada sta lani podpisala 190 milijonov evrov vredno pogodbo za proizvodnjo električnih vozil v tovarni v Kragujevcu, vendar brez napovedi kateri model je v igri. Trenutno generacijo Pande izdelujejo v Pomiglianu blizu Neaplja v Italiji. Italijanski sindikati nasprotujejo izgubi proizvodnje Pande FIOM, ki je eden največjih italijanskih sindikatov, trdi, da se bo boril proti Stellantisovim načrtom, da preseli proizvodnjo Pande izven Italije.

Veganske sarme: recept, pri katerem mesa sploh ne boste pogrešali

Stellantis je pred kratkim objavil, da se bo proizvodnja trenutne Pande v Pomiglianu nadaljevala do leta 2026. Na dogodku v Torinu novembra je generalni direktor Carlos Tavares dejal, da bi se proizvodnja lahko podaljšala tudi po tem datumu, če EU opusti predloge za poostritev predpisov o emisijah.

Preberite še: Mercedes-Benz 300 SLR velja za najdražji avtomobil na svetu, pa veste zakaj?

BONUS VIDEO: Prisluhnite najbolj zanimivim izkušnjam dveh izvrstnih slovenskih dirkačev!

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?