Elektrika in bencin za neverjetnih 445 kilometrov na uro

Bugatti Tourbillon z dvema električnima motorjema na prvi osi in bencinskim strojem, ki spravijo skupaj “1800-glavo konjenico”

Bugatti je nedvomno v vrhu maloserijskih prestižno športnih avtomobilskih proizvajalcev – po zmogljivosti, tehnologiji in ceni. Nekoč je bil kronski dragulj imperija Volkswagnovega šefa, neizprosnega Ferdinanda Piëcha, zdaj je pod vizionarskim vodstvom hrvaškega elektro guruja Mateja Rimaca.

Bugatti

Po desetletjih globokega spanca je italijanski industrialec Romano Artioli oživil znamko, a je ambiciozno zasnovani Bugatti EB 110 doživel neslaven konec. Koncentrirano strokovno znanje skupine VW je nato prineslo uspeh in vrhunskima modeloma Veyron in Chiron zdaj sledi tretja generacija najbolj impresivnega športnega avtomobila na svetu. Novi model se imenuje Tourbillon.

Bugatti

Tourbillon je prvič elektrificiran, ima električni pogon z dvema motorjema na sprednji osi in enim motorjem na zadnji osi. Za voznikom hrbtom je vzdolžno nameščen atmosferski bencinski stroj, ki nadomešča prisilno W16 s štirimi turbinskimi polnilniki iz prejšnjih modelov. Prostornino so mu ponovno povečali, in sicer na neverjetnih 8,3 litra.

Uganka, ki je večini ne uspe rešiti: le redki najdejo napako

Motor z notranjim zgorevanjem razvije orjaških 736 kilovatov (1000 KM), z dodatno močjo električnega pogona pa to zagotavlja skupno moč kar 1324 kW (1800 KM). To je dovolj za neverjetne zmogljivosti, za pospešek od 0 do 100 km/h v samo dveh sekundah in največjo hitrost 445 km/h. Pomembno: električni pogon je mogoče izklopiti. In cena: tudi neverjetnih 3,8 milijona evrov plus DDV.

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?