Kljub odločitvi lokalnih oblasti je v Kaliforniji zagnal svojo tovarno. A ne brez podpore vidnih politikov.
Avtomobilski proizvajalci se v Evropi počasi postavljajo nazaj na noge in zaganjajo avtomobilsko proizvodnjo. Ameriški proizvajalci se po drugi strani s krizo zaradi koronavirusa šele dobro spoprijemajo, znašli so se v situaciji, v kateri so se zaradi bolezni in posledično ukrepov tamkajšnje oblasti ukazali zaustavitev proizvodnje. Izjema je podjetje Tesla v lasti Elona Muska, ki navodil lokalnih oblasti ne želi upoštevati.
Musk je tako včeraj javno naznanil, da namerava nadaljevati proizvodnjo novih vozil ne glede na navodila tamkajšnjih oblasti. Njegovo odločitev je podžgala odločitev Donalda Trumpa, da dovoli zagon proizvodnje v nekaterih gospodarskih panogah. Vseeno pa na drugi strani oblasti okrožja Alameda zahtevajo, da bi morala biti dejavnost podjetij omejena na minimum, česar pa Musk ne upošteva, zato so ga oblasti že obvestile, da krši njihova določila. Posledično so ga že pozvali k predložitvi načrta dela, česar Musk ni storil.
Podpora oblasti
Ravno nasprotno. Včeraj je Musk v objavi na družbenem omrežju Twitter dejal, da so tudi uradno zagnali proizvodnjo vozil, svojo odločitev pa pozneje upravičil z dejstvom, da ostajajo edini avtomobilski proizvajalec v ZDA, ki še ni dobil dovoljenja za normalno delovanje, ob tem pa s prstom kaže na oblasti okrožja Alameda, kjer stoji njegova tovarna. Še več, prepoved delovanja naj bi bila po njegovem mnenju v nasprotju z odločitvijo kalifornijskih oblasti, ki naj bi dovolile nadaljevanje proizvodnje, in tako nelegalna. Ob tem je dejal, da se bo delavcem pridružil v proizvodnji, pripravljen pa je tudi na to, da bo zaradi svoje odločitve aretiran.
Yes, California approved, but an unelected county official illegally overrode. Also, all other auto companies in US are approved to resume. Only Tesla has been singled out. This is super messed up!
— Elon Musk (@elonmusk) May 11, 2020
Do tega pa, kot kaže, ne bo prišlo. Podporo Musku so namreč že izrazili tudi na ameriškem finančnem ministrstvu in kalifornijski guverner Gavin Newsom, sicer Muskov dolgoletni znanec, ki je mnenja, da bi moralo podjetje dobiti dovoljenje za delovanje v čim krajšem času, s čimer Musk ne bi uresničil grožnje o selitvi tovarne zunaj Kalifornije. V povezavi s tem se je sicer nanj že obrnilo več uradnikov različnih ameriških zveznih držav, ki bi si želeli nove tovarne znamke Tesla na svojem področju.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"