Še vedno pa se postavlja vprašanje, kako bodo dosegli dovlj nizko stopnjo leto zatem, ko bo zakonodaj še nekoliko ostrejša.
Z naslednjim letom bo Evropska Unija, kakor smo že pisali, pričela z uvajanjem tako imenovanih kreditov in pa kazni za avtomobilske proizvajalce, ki ne bodo dosegli skupno najvišji dovoljenih vrednosti izpustov CO2. Med tistimi, ki bi na tem področju lahko utrpela največjo kazen sta tudi koncerna Volkswagen in Fiat Chrysler Automobiles, pri čemer pa so prvi že takoj zanikali to možnost in dejali, da bodo storili vse, da se tej kazni izognejo. Kot kaže pa bodo njihovemu zgledu sledili tudi pri FCA.
Čeprav se je nekaj časa ugibalo, da se bo Fiat enostavno udal v usodo, pa bo sedaj kot vse kaže prevladala druga opcija, to je, da bodo v italijansko-ameriški navezi uporabili možnost odkupa kreditov od tistih podjetij, ki s prekomernimi izpusti nimajo težav. Sem brez dvoma spada tudi znamka Tesla, ki se tako že lep čas pojavlja kot kandidatka za odkup, vseno pa je to zgolj del rešitve celottnega problema.
Kot pojasnjuje prvi mož koncerna, generalni direktor Mike Manley bo namreč koncern še letos razširil ponudbo in razvoj družine litskih trivaljnikov in pa 1,3-litrskih štirivaljnikov, 'zbranih' pod imenom GSE. Ti motorji naj bi namreč postali glavna izbira kupcev modelov Fiat 500X in pa Jeep Renegade, v prihodnjem letu pa naj bi služili kot osnova za blage hibride. S tovrstnimi pogonskimi sklopi naj bi bilo sicer opremljenih pet odstotkov vseh vozil, ki jih bo v Evropi prodal FCA, zaradi česar v Italiji že pripravljajo novo proizvodno linijo.
Tovrstne poteze pa naj bi koncern vseeno stale precejšnjo količino denarja. FCA naj bi tako po besedah glanega finančnika koncerna, Richarda Palmerja omenjena poteza zgolj v Evropi stala okrog 120 milijonov evrov, s čimer bo njihov dobiček na območju Evrope, Severne Afrike in Bližnjega vzhoda manjši kar za polovico.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del