Panda ni več Panda, čeprav ostaja prava ... Panda. Zakaj so se torej pri Fiatu odločili za spremembo imena?

Osvežena Fiatova Panda se bo odslej imenovala Pandina, v tovarni v italijanskem Pomiglianu pa jo bodo izdelovali vsaj do leta 2027.

Pri italijanskem Fiatu so na zadnji februarski dan na »digitalni« novinarski konferenci predstavili novo Pandino, oziroma dosedanjo Pando v osveženi izdaji. Datum ni bil izbran naključno, kajti 29. februarja 1980 so takratnemu italijanskemu predsedniku Sandru Pertiniju pred oči pripeljali prvo generacijo Pande, od tam naprej pa je uspešna zgodba o malem italijanskem avtomobilu znana tudi tistim, ki ne kažejo gorečega zanimanja za avtomobilizem.    

Fiat

Ljubezen bo še kar trajala

Sprememba imena je posledica skorajšnjega prihoda povsem nove (električne) Pande, ki jo bodo od druge polovice leta izdelovali v Fiatovi tovarni v srbskem Kragujevcu, od koder je do pred kratkim prihajal model 500L. Pando, ki ji bodo zdaj zamenjali ime, so doslej prodali v več kot 8 milijonih primerkov, ljubezenska zgodba med tem avtomobilom in Italijo pa se bo s proizvodnjo v tovarni v Pomiglianu predvidoma nadaljevala vsaj do leta 2027.

Fiat

Za preživetje v vse bolj sofisticiranem avtomobilskem svetu samo sprememba imena seveda ni bila dovolj. Ob komaj zaznavnih slogovnih novostih so Pandini dodali nabor asistenčnih in varnostnih sistemov, ki jih za nove avtomobile predpisuje Evropska unija in digitalizirali instrumentno ploščo. Medvedka bo med drugim oborožena s sistemom zaviranja v sili za zmanjšanje trkov od zadaj, pomočnikom za ohranjanje voznega pasu in »nadzornikom« zaznavanja zaspanosti voznika.

Uganka, ki je večini ne uspe rešiti: le redki najdejo napako

Dodatna vsebina in rahla osvežitev

Fiat

Zraven bo še prepoznavanje prometnih znakov, ki zaznava in prepozna prometne znake tako, da jih prikaže na novi popolnoma digitalni 7-palčni instrumentni plošči. In ne, ni še konec, novi tempomat ohranja nastavljeno hitrost od 30 km/h naprej in samodejne dolge luči prilagodijo osvetlitev prometnim razmeram, kar vozniku olajša nočno vožnjo. Poleg tega 6 varnostnih blazin dopolnjuje standardno varnostno opremo.

Fiat

Pandina se bo znala tudi povezovati z najpogostejšimi komunikacijskimi sistemi, potnike naj bi razveselile nove barvne kombinacije sedežnih prevlek in plastičnih delov, z nekaj igrivimi podrobnostmi pa so stilisti dodelali tudi zunanjo podobo. Na prodajno najmočnejše avtomobilske trge bo Pandina prispela poleti, na ostale pa (med njimi bo verjetno tudi slovenski) pa jeseni.

Preberite še:

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?