Tako kot Ford Focus, ki ga prodajajo skoraj po vsem svetu, tudi v Združenih državah Amerike, bo po njegovih kolesnicah zapeljal tudi njegov večji brat Mondeo. Modri oval je svojega predstavnika zgornjega srednjega avtomobilskega razreda pravkar prenovil, povsem nova generacija Mondea pa prihaja na trg v letu 2013.
Javnosti ga bodo po vsej verjetnosti predstavili na januarskem (2013) avtomobilskem salonu v Detroitu, kjer je svojo pot začel tudi Focus. Oblikovno bo novi Mondeo sledil smernicam, ki so jih pri Fordu začrtali z globalnim Focusom, tehnično pa bo pod kožo najžlahtnejšega modela iz Kölna v osnovi enaka platforma kot pri enoprostorcih S-Maxu in Galaxyju. Tako kot predhodnike bodo tudi novega Mondea prodajali v treh karoserijskih različicah: kot kombilimuzino, limuzino in kot kombi.
Mersko bodo vse različice ostale v okvirjih sedanje generacije, ki je v primerjavi s predhodno občutno zrasla. Mondeo bo tako ostal pod 4, 8 metra dolžine (4, 9 za kombi). Kot je zdaj značilno za skoraj vsak avtomobil, ki bo na kolesa postavljen v prihodnjih petih letih, bo tudi novi Mondeo obstajal v hibridni različici. Večina kupcev se bo vseeno odločila za nakup dizelsko ali bencinsko gnanega Mondea. Med dizli bo eden najsodobnejših motorjev novi dvolitrski s 163 'konji', pri bencinskih pa bodo imeli glavno besedo EcoBoost prisilno polnjeni motorji z neposrednim vbrizgom in prisilnim polnjenjem. Mondeo bo dobro založen tudi z opremo.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?