Prenovljeni Cupra Formentor želi še več! To so njegovi aduti

Prvi model, ki je bil zasnovan in izdelan pod okriljem nove znamke, je hipoma postal prodajni hit v razredu križancev. S prenovo želijo ambiciozni Španci še več ...

Pri Cupri so vedno izpostavljali pomembnost svežega in vznemirljivega oblikovanja svojih avtomobilov, njihov šef Wayne Griffiths rad vzneseno pove celo, da gre za obsedenost z oblikovanjem.

No, nekaj bo gotovo na tem, saj se lahko pohvalijo s kar 600.000 avtomobili v zgolj šestih letih, kar je znamka sploh na trgu. In prvi model, prvi upornik, kot mu še pravijo, ki je bil zasnovan v Barceloni zgolj za Cupro, je bil prav Formentor.

Konec junija prve dobave

Cupra

S poletjem bo na trgu torej prenovljen model, ki so mu za drug življenjski cikel zares dodali kar nekaj svežine, predvsem na prednjem delu, ki je zdaj povsem nov in prepoznaven.

Poslovila se je značilna široka šesterokotna maska, ki jo je nadomestil zašiljen prednji del, tako imenovani 'shark nose', nova sta tudi žarometa, ki zdaj bolj povzemata trikotno obliko, v njih pa je tudi nov svetlobni podpis trh trikotnikov.

Uganka, ki je večini ne uspe rešiti: le redki najdejo napako
Cupra

Novost, ki bo postala del vseh novih modelov (videno že na Tavascanu), meglenka pod žarometi je ravno tako - ugotovili ste - trikotnik. Žarometa povezuje nova ozka in dolga maska, pod njo povsem nov odbijač z veliko odprtino za zajem zraka in kvadratno rešetkasto masko hladilnika ter agresivnimi odrtinami ob bokih.

Na zadku je sprememb nekaj manj, je pa preoblikvan odbijač, logotip je osvetljen, zadnje luči imajo nov svetlobni podpis s 3D grafiko.

Notranjost - boljši materiali, večji zaslon

Cupra

Ker v notranjosti ni posebnih sprememb - razen seveda večjega osrednjega zaslona z diagonalo 12,9 palca, osvetljenim drsnikom za glasnost pod njim in novim infozabavnim sistemom. Večji pa je tudi zaslon za prikaz merilnikov pred voznikom, kabini pa so namenili tudi drugačne materiale in barve, več je recikliranih materialov, umetnega usnja, ...

Cupra

Cel kup pogonov, tudi dizel in PHEV

Ker je DNK Cupre neločljivo povezan z napredno vozno dinamiko in užitkom v vožnji, je križanec zdaj bogatejši in popolnejši tudi na tem področju.

Ponudba pogonskih sistemov ostaja podobna, čeravno ne identična. Začne se s štirivaljnikom 1.5 TSI s 110 kW/150 KM, ki je spojen z ročnim šeststopenjskim menjalnikom in poganja prednji kolesi. Zdaj je na voljo 1,5 TSI kot 48-voltni blagi hibrid z DSG menjalnikom. Nov je tudi vstopni dvolitrski TSI s 150 kW/204 KM, ki je že opremljen s štirikolesnim pogonom in kombiniran z DSG menjalnikom. Še vedno ostaja v ponudbi tudi 2.0 TDI s 110 kW/150 KM.

Cupra

Odpade VZ5 s kultnim petvaljnikom, prihaja 'Torque splitter'

Najmočnejši modeli ostajajo z oznako VZ (Veloz). Tu sta na voljo dva motorja. Vstopni z 195 kW/265 KM in prednjim pogonom ter povsem nov motor s 245 kW/333 KM in štirikolesnim pogonom z sklopko na vsaki pogonski osi zadaj  (Torque splitter, viden že v Audiju S in RS ter Golfu R), ki omogoča tudi drift program, voznik pa lahko izbere tudi zmogljivejše zavore znamke Akebono.

Po prenovi ima Cupra Formentor tudi dva priključnohibridna pogona. Šibkejši ponuja sistemsko moč 150 kW (204 KM), močnejši pa 200 kW (272 KM) , ki jih  lastnik kombinira tudi z zavorami Brembo. Baterijski sklop ima neto zmogljivost 19,7 kWh (prej 10,9), kar naj bi  omogočalo dobrih 100 kilometrov električne vožnje. Po novem je mogoče baterijo polniti tudi na hitro polnilnici z močjo do 50 kW. 

Preberite še:


  

Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem