Francosko nemška avtomobilska romanca je verjetno končana

Pogovori o partnerstvu med Renaultom in Volkswagnom za skupni razvoj majhnega, varčnega in cenenega električnega avtomobila, so prekinjeni.

Pravzaprav se je medsebojno snubljenje končalo še preden se je dobro začelo. Pogovore o sodelovanju, ki so se začeli na pobudo Renaulta, so prekinili pri Volkswagnu. Prve govorice o stikih med Boulogne-Billancourtom in Wolfsburgom, ki jih je kasneje na avtomobilskem salonu v Ženevi potrdil predsednik uprave Renaulta Luca De Meo, sicer segajo že v konec lanskega leta.

vw

De Meo je večkrat izrazil potrebo po zavezništvu med proizvajalci, da bi lahko vzdržali pritiske kitajske konkurence v nižjem razredu, medtem ko je izvršni direktor znamke Volkswagen Thomas Schäfer dejal, da je odprt za iskanje partnerja za razvoj majhnega električnega avtomobila s ceno pod 20 tisočakov, ki bi bil zato še bolj dostopen kot prihodnji ID.2. A očitno francoski pristop ni bil kompatibilen z nemškim in romanca ni prišla dlje od uvodnega flirtanja.

RENAULT

Naprej vsak po svoji poti

Prekinitev pogajanj s Volkswagnom ne spreminja Renaultovih načrtov, medtem so se pogovarjali še z drugimi morebitnimi partnerji, da bi odprli pot nasledniku Twinga, čigar zasnova (še ne dokončna) je bila razkrita lansko jesen v okviru Ampere, novoustanovljenega oddelka francoske skupine, posvečene električnim avtomobilom. Do leta 2026 je predviden razvoj malega avtomobila s ceno pod 20 tisoč evrov, avtomobila, ki bi ga Renault rad razvil v partnerstvu, da bo ob vstopu na trg čim bolj konkurenčen. Po drugi strani Volkswagnova odločitev o umiku nakazuje idejo, da želi samostojno nadaljevati razvoj prihodnjega majhnega električnega modela.

Novo na Metroplay: Dedek Mraz opozarja: "Starši, ne delite otrok na pridne in poredne!"