Prodajanje skoraj novih avtomobilov je postalo dobičkonosen posel.
Chevrolet je s predstavitvijo zadnje generacije modela Corvette tvegal izredno veliko. Po skoraj sedmih desetletjih so namreč motor izpred voznika prestavili za njegov hrbet, s tem pa ustvarili superšportnika, ki lahko ob precej nižji ceni konkurira tudi italijanskim športnikom. Prav nobeno presenečenje zato ni, da je avtomobil postal uspešnica in je imel Chevrolet še pred izbruhom 'Covid krize' težave z zagotovitvijo zadostne količine vozil kupcem.
Preberite še: Novi Corvette Z06 zveni kot Ferrari - poslušajte!
Ob omejeni proizvodnji zadnji dve leti je ta težava postala še toliko večja, rezultat tega pa je, da trgovci vozilom, ki jih uspejo dobiti v salon, postavijo ceno, ki je precej višja od priporočljive cene proizvajalca. Temu svoje dodajo še dolge čakalne dobe za dobavo vozil, zato so kupci dejansko pripravljeni odšteti precej višjo ceno za nakup skoraj novega avtomobila, na katerega ne bo potrebno čakati. Gre pravzaprav za zelo donosen posel, ki ga sedaj pri General Motorsu želijo omejiti.
Vsem kupcem, ki so naročili nova vozila modelnega leta 2023 v izvedbi Z06 General Motors ponuja bonus v višini 500.000 točk zvestobe v praktični vrednosti 5.000 dolarjev pod pogojem, da svojega avtomobila ne prodajo v roku 12 mesecev po prevzemu. Ta denar bi lahko nato namenili za nakup originalnih dodatnih delov.
Čeprav se zdi poteza General Motorsa velikodušna, pa verjetno ne bo prepričala številnih preprodajalcev, da bi prenehali s svojimi dejanji. Preprodaja novih avtomobilov jim namreč lahko prinese precej večji zaslužek. Bodo pa zato kupci novega avtomobila zagotovo veseli darila proizvajalca.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem