Hennessey se je spopadel s Shelbyjem - to je njihov najmočnejši Mustang

28. 10. 2022 | Jure Šujica
Deli

Nova izvedba Mustanga se enakovredno kosa z najmočnejšo Shelby-jevo. A za precej nižji znesek.

Pri ameriški znamki Shelby, ki velja kot sinonim za vse hitre Forde (pa čeprav je Carol Shelby nekaj časa sodeloval tudi s koncernom Chrysler), so pred časom predstavili novo najmočnejšo in sila omejeno izvedbo Fordovega Mustanga z oznako Code Red. Peščica vozil bo namreč sposobna ponuditi več kot tisoč 'konjev' moči, medtem ko bo 1300 'konjev' ali 956 kilovatov na voljo zgolj ob uporabi etanola E85.

Preberite še: Uradno: preko 1.000 'konjev' tudi za Shelby Mustanga

No, pri Hennesseyju, še enem ameriškem specialistu za predelave hitrih Fordov, so iz odhajajoče generacije Mustanga iztisnili še nekaj več moči. Ikonični motor iz izvedbe Shelby GT500 z močjo kar 760 'konjev' ali 559 kilovatov so namreč prignali do kar 1204 'konjev' ali 885 kilovatov - pod pogojem, da vanj natočimo etanol. Paket Venom 1200 ob tem prinaša nov tlačni polnilnik s kapaciteto 3,8 litra visokopretočen sistem za zajem zraka, izboljšan visokozmogljiv sistem za vbrizg goriva, močnejšo jermenico tlačnega polnilnika in prilagoditev elektronike motorja ter menjalnik.

Zunanjosti se pri Hennesseyju skorajda niso dotikali. Namenili so mu namreč zgolj značke lastnega podjetja, značke z napisom Venom 1200 in serijsko številko vozila. No, za doplačilo 4.950 dolarjev vam bodo na avtomobil nanesli še grafično podobo, ki se zgleduje po tisti iz Forda GT40, s katerim so Američani leta 1966 v Le Mansu ugnali Ferrari.

Uganka, ki je večini ne uspe rešiti: le redki najdejo napako

Takšna predelava seveda ne bo poceni - čeprav se zdi, da bi bila lahko še dražja. Pri Hennesseyju bodo namreč za to, da vam bodo vašega Sheblyja GT 500 (da, avtomobilom morate priskrbeti sami) predelali v novo zver, zahtevali 59.950 dolarjev. A če vam uspe skleniti dogovor, boste pristali v precej ekskluzivnem klubu. Izdelanih bo namreč le 66 vozil - v spomin na zmago v Le Mansu.

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?