Pri Avto magazinu smo se z novim hibridnim 3008 že vozili, zdaj pa z veseljem poročamo, da bo imel prihajajoči hibrid pod kožo tudi slovensko tehniko.
Prihodnje leto bo ob premiernem nastopu na trgu Peugeot v 3008 Hybrid 4 pokazal tudi Hidrijine lamele, ki so vgrajene v elektromotor. Ta je vgrajen na zadnjo pogonsko os. Skupaj z motorjem z notranjim izgorevanjem, ki bo pri hibridnem Peugeotu poganjal sprednji kolesi, bo pogonski sklop zmogel moč 155 kilovatov.
Dvolitrski HDi bo zmogel 120 kW, preostalo moč bo zagotovil sinhronski elektromotor s permanentnimi magneti.
Hidria sporoča, da bo takšen Peugeot v povprečju porabil 4, 1-litra plinskega olja na 100 prevoženih kilometrov, možna pa bo tudi vožnja povsem na električni pogon. V povprečju bo 3008 Hybrid 4 v zrak izpustil 'le' 99 gramov CO2 na prevoženi kilometer.