Izvedba z 1,5-litrskim motorjem bo na voljo že jeseni letos, hibridna različa pa na začetku leta 2019.
Honda je že pred časom napovedala, da bo najpomembnejša novost na prihajajočem avtomobilskem salonu v Ženevi nova generacija modela CR-V. Če so bili Japonci s podrobnostmi takrat še bolj skopi, pa so zdaj, tik pred začetkom salona, predstavili prve fotografije zunanjosti in notranjosti novinca, znanih pa je tudi že nekaj tehničnih podrobnosti o avtomobilu.
Proizvajalec želi prihajajočo generacijo modela CR-V vrniti tja, kjer je po podatkih podjetja Jato Dynamics med letoma 2013 in 2016 že bila – na vrh lestvice najbolje prodajanih športnih terencev na svetu. Tudi zato so, čeprav gre za popolnoma nov avtomobil, obdržali kar nekaj oblikovalskih elementov prejšnje generacije. Zunanjost tako še naprej vključuje ozke in nazaj zašiljene sprednje žaromete, velik poudarek pa je bilo namenjen večji učinkovitosti na področju aerodinamike.
Štirikolesni pogon za doplačilo
Precej več sprememb je doživela notranjost, kjer bosta zdaj dva sedempalčna zaslona, eden za upravljanje informacijsko-zabavnega sistema, drugi pa bo nadomestil klasične analogne števce armaturne plošče. Opazna sprememba so tudi nove reže klimatske naprave, ki bodo po novem nameščene horizontalno nad osrednjim zaslonom. Avtomobil bo prvič na voljo s sedmimi sedeži, pri čemer Honda obljublja, da bo dodatna tretja vrsta sedežev omogočala dovolj udobja tudi odraslim na daljših potovanjih.
S prihodom nove generacije CR-V-ja bo Honda iz tega modela umaknila možnost dizelskega agregata. Za pogon bosta tako od začetka skrbela dva pogonska sklopa. Osnova bo 1,5-litrski turbomotor VTEC, vrh ponudbe pa bo (prvič v tem modelu) predstavljal hibridni sklop v sestavi dvolitrskega bencinskega motorja in dveh elektromotorjev. Ne glede na izbran motor bo avtomobil v osnovi opremljen s pogonom na sprednji kolesni par, ob doplačilu pa bo mogoče naročiti štirikolesni pogon.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji