Po (prostorsko) uporabnem kombiju je na naš trg zdaj prišla tudi elegantna limuzina z izrazito kupejevsko bočno linijo, a tudi s pokrovom prtljažnega prostora, ne z vrati.
Tehnično se od zdaj že dobro znanega kombija ne loči veliko, razlika je le v skupni dolžini (krajša je za tri centimetre), po velikosti prtljažnega prostora (525 namesto 555 litrov), po številu vrat (četvero namesto peterih) in po ceni (za 1.000 evrov je cenejša, a s pripombo, da so hkrati tudi pocenili različico Wagon za 1.500 evrov), ostaja pa ponudba motorjev in opreme.
Motorji so štirje, dva bencinska in dva turbodizla (ena prostornina, dve moči), paketi opreme so trije (Comfort, Style in Premium) plus dva dodatna paketa Business, nekaj opreme pa ostane tudi za posamično doplačilo. Tako je najcenejši i40 Sedan 1.6 GDI (18.990 evrov), najdražji po ceniku pa 1.7 CRDi HP Premium (28.190 evrov). Eden bolj priljubljenih bo verjetno 1.7 CRDi Style za 22.990 evrov. Paket Style ima namreč vse potrebno: deljivo klimatsko napravo in električno nastavljiv voznikov sedež, parkirna tipala spredaj in zadaj, kamero za vzvratno vožnjo, tempomat, dodatno zatemnjene zadnje šipe ter 17-palčna lahka platišča.
Na podlagi povpraševanja predvidevajo, da bo razmerje med prodanimi limuzinami in kombiji (presenetljivo) 50 : 50 odstotkov, vseh skupaj pa naj bi letos prodali približno 150 do 200 avtomobilov. (VK)
Foto: VK
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"