Hyundai je namenil korenitejšo osvežitev hibridnemu in priključnohibridnemu Ioniqu. Kaže se v osveženih oblikah, izboljšanih asistenčnih sistemih Smart, Sense, izboljšani povezljivosti in izboljšanem sistemu za rekuperacijo električne energije. Na ceste bosta zapeljala poleti.
Osvežitev oblik se kaže predvsem na sprednjem delu in v ureditvi voznikovega delovnega prostora, s katerima se je nekoliko približal Hyundaiu i30. Zunaj izstopa maska Cascading Grile, spremenjena pa sta tudi sprednji in zadnji odbijač. Oblikovalci so osvežili luči, ki lahko delujejo v tehnologiji LED, na voljo pa so tudi tri nove karoserijske barve.
V notranjosti izstopa osrednji, za dotik občutljivi zaslon z diagonalo 10,25 palca, na katerem se prikazuje vrsta podatkov, z vmesnikom Bluelink pa so izboljšali možnosti povezljivosti s sistemoma Android Auto in Apple CarPlay.
Oba Ioniqa sta od električne različice, ki bo osvežitev doživela nekoliko pozneje, prevzela možnost nastavitve moči rekuperacije, mogoča pa je tudi vožnja le s pedalom za plin. V prid varovanja okolja je Ioniq dobil način za vožnjo v zelenih conah (Green Zone Drive Mode; GDM), ki se na določenih območjih samodejno vključi in daje prednost vožnji z elektromotorjem. Pogonska sklopa v obeh avtomobilih sicer v osnovi ostajata bolj ali manj enaka kot do zdaj.