V Namyangu se očitno dogajajo veliki organizacijski premiki. Očitno v smeri izrazitega zmanjšanja virov za razvoj motorjev z notranjim zgorevanjem in povečanja za razvoj električnih vozil.
V Hyundaijevem oddelku za raziskave in razvoj v Namyangu, ki šteje 17.000 zaposlenih, je po poročanju medija Business Korea zapiha veter sprememb. Sredi največje reorganizacije doslej naj bi pravzaprav že ukinili center za razvoj motorjev na notranje zgorevanje, kar bržkone pomeni počasen konec za slednje pri Hyundaiju. Vsi razvojniki naj bi se odslej ukvarjali z razvojem električnih vozil, hkrati pa so v Namyangu vzpostavili tudi center za razvoj baterijskih sklopov.
Business Korea poroča tudi, da v Namyangu združujejo nekatere najpomembnejše organizacijske enote, da bi lahko skrajšli časovnico razvoja vozil. Doslej ločeni ekipi za upravljanje projektov in produktni razvoj sedaj delujeta kot enota, ki skrbi za celoten razvoj - od prvotne zasnove in vse do masovne proizvodnje.
Da s svojo električno prihodnostjo mislijo resno, so pri skupini Hyundai (Kia Hyundai, Genesis) sicer že pokazali z dvema namenskima električnima voziloma, ki sta že na voljo tudi pri nas - Hyundai Ioniq 5 ter Kia EV6. V naslednjih dveh letih jima bosta na Hyundaijevi strani ponudbe sledila Ioniq 6 in 7, ki bosta narejena na enaki modularni platformi (E-GMP), delajo pa tudi na tehnologiji vodikovih gorivnih celic.
Preberite tudi: Kia EV6 - in zdaj nekaj čisto drugačnega
Novica prihaja teden dni po objavi, da Albert Biermann, ki je na kolesa postavil tehnično osnovo za Hyundaijevo podznamko N, odhaja v nekakšen polovičen pokoj - poslavlja se od Namyanga, ostaja pa v vlogi svetovalca za razvoj mobilnosti.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem