Pri novi generaciji svojega kompaktnega križanca je Hyundai v ospredje postavil izvedbo z električnim pogonom.
Južnokorejski gigant je razkril drzno podobo nove generacije športnega terenca Kona, ki bo na voljo v različicah z električnim in hibridnim pogonom, z motorjem z notranjim zgorevanjem in v športni liniji N.
V primerjavi s prvo generacijo je nova Kona pridobila kar 15 centimetrov dolžine in bo merila 4,36 metra, poltretji centimeter je pridobila v širino, za 6 centimetrov pa je daljša medosna razdalja. Oblikovalci zunanjosti so bili pozorni na ohranitev identitete in prepoznavnosti, kljub futurističnemu slogu sprednjega dela.
Zanimivo je, da so za razliko od večine vozil, ki so na voljo z različnimi pogonskimi sklopi, pri Hyundaiu začeli z električno gnano različico, ki so jo nato prilagodili za druge izvedbe. Električna Kona ima grafične podrobnosti na vstopni rešetki in zadnjem odbijaču, 19-palčna platišča iz lahke litine, črno obrobno linijo in neobvezna črna stranska ogledala ter streho.
Bencinska in hibridna izvedba si delita drzno in robustno obliko odbijača in zaščitne plošče ter črne obloge blatnikov. Linija N se ponaša z dodatnimi črnimi stranskimi ogledali in streho, spojlerjem v obliki kril, bolj agresivnim dizajnom sprednjega in zadnjega dela z odbijačem v obliki krila, ki poudarja nižjo držo, značilnimi 19-palčnimi aluminijastimi platišči, dvojnim dušilcem zvoka in srebrno stransko letvico.
S povečano zunanjostjo je pridobila tudi notranjost, ki je prilagojena različnim življenjskim slogom. Arhitektura, ki izhaja iz električnih vozil, med drugim vsebuje 12,3-palčna dvojna široka zaslona in lebdeči modul v videzu visoke tehnologije in vrtljivo stikalo menjalnika, prestavljeno s sredinske konzole za volan.
Tehnične podrobnosti še niso znane in jih bodo pri Hyundaiu razkrili v prihodnjih mesecih.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"