Zasloni v avtomobilih imajo svoje privržence, ki si brez njih ne morejo predstavljati vožnje, pa tudi nasprotnike, ki so prepričani, da po nepotrebnem odvračajo pozornost.
Hyundai s svojo inovacijo ponuja svojevrstno rešitev. Z armaturne plošče bi lahko umaknil zaslon informacijsko-zabavnega sistema - a bi ga "preselil" na vetrobransko steklo, ki bi služilo kot projekcijsko platno.
Zamisel razvija Hyundai Mobis, dobavitelj Hyundaievih delov in tehnični strokovnjak, ki se bo pri tem povezal z nemškim optičnim velikanom Zeiss. Skupaj bosta podjetji razvijali holografski zaslon na vetrobranskem steklu.
Projekcijski zasloni sicer niso novost. Številni novejši avtomobili ponujajo tako imenovan head-up display, ki v voznikovo vidno polje na vetrobransko steklo projicira preproste informacije, kot sta merilnik hitrosti in navigacija, nov sistem pa bi predstavljal nadgradnjo. Vključeval bi več menijev, zabavne vsebine, nadzor nad avdio sistemom, videe in celo igre.
Hyundai Mobis in Zeiss opisujeta inovacijo kot sistem ultra tankega, prozornega filma, ki lahko prikazuje holograme in je nalepljen na vetrobransko steklo, ter projektorja, ki prikazuje vsebino. Zaslon na vetrobranskem steklu bo sestavljen iz dveh delov, en bo namenjen vozniku, drugi pa sopotniku. Oba zaslona bosta pregledna, sopotnikov zaslon pa ne bo motil voznika, saj bo oblikovan tako, da voznik nanj ne bo videl.
Hyundai Mobis in Zeiss načrtujeta vgradnjo sistema v nova vozila že leta 2027, testirajo pa že prototip.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem