Hyundai v Detroitu predstavlja naslednika dobro uveljavljenega Coupéja z imenom Veloster. Vsekakor gre za nenavaden avtomobil, prvi, ki bo imel izmenjaje na bokih na desni po dvoje vrat in na levi zgolj voznikova (za Avstralijo in Veliko Britanijo bo seveda prilagojen prometu po levi, torej bo imel vrata ravno obratno).
Tudi sicer je oblikovno precej drugačen, kot je bil predhodnik. Pri njem namreč zdaj poudarjajo uporabnost in bivalno udobje (zato tudi posebna vrata za potnike na zadnji klopi). Pri Hyundaiu tudi pravijo, da so se bolj posvetili dobri gospodarnosti motorja, manj poudarka pa je bilo na zmogljivostih.
Za Evropo bodo v Velosterja vgrajevali nov bencinski 1,6-litrski motor z neposrednim vbrizgom in 140 'konji', v močnejši različici s turbopuhalom bo Veloster zmogel celo 208 'konjev'. Bo tudi prvi, v katerem bodo kupci lahko izbrali novi Hyundaiev šeststopenjski dvosklopčni menjalnik.
Novi Hyundai je dolg 4,2 metra in ima medosno razdaljo 2,65 metra, kar potrjuje, da so zanj uporabili platformo, na kateri sta skonstruirana tudi i30 in Accent. Veloster je širok 1,79 metra in visok 1,4 metra. V zadku so prtljažna vrata s predeljenim vzvratnim steklom, ki tudi nakazujejo drugačno usmerjenost modela – k uporabnosti.
Pomembno pozornost so pri Hyundaiu namenili še sodobnim možnostim povezovanja z mobilnimi telefoni in drugimi elektronskimi pripomočki, saj skupaj z Velosterjem predstavljajo tudi novo povezovalno platformo, ki so jo imenovali Blue Link.
Novi Veloster bo v Evropi na prodaj od letošnjega zgodnjega poletja.