Še vedno so skrivnostni, zaradi katerega sestavnega dela se je proizvodnja dejansko zaustavila.
Ineos Automotive bo po zaustavitvi proizvodnje zaradi pomanjkanja komponent januarja ponovno zagnal proizvodnjo svojih vozil. Britanski proizvajalec izdeluje terenska vozila Grenadier SUV in Grenadier Quartermaster pickup v svoji tovarni v Hambachu v Franciji, kjer je proizvodnja ustavljena že od septembra.
Težave z dobaviteljem
Po podatkih virov iz dobaviteljske verige je bila zaustavitev proizvodnje posledica težav pri proizvajalcu sedežev Recaro Automotive, ki je poleti v Nemčiji vložil zahtevo za insolvenčni postopek, podobno ameriškemu stečajnemu varstvu po poglavju 11.
Lynn Calder, izvršna direktorica Ineos Automotive, je 19. septembra za Automotive News Europe povedala, da gre za manjšo oblogo, "brez katere pa avtomobila ne moremo prodati."
Tiskovni predstavnik Ineosa ni razkril natančnega datuma ponovnega zagona proizvodnje, vendar je potrdil, da so vsi partnerji obveščeni in pripravljeni na nadaljevanje operacij.
"Avtomobilska dobavna veriga je izjemno zapletena, vendar nismo želeli sklepati kompromisov glede kakovosti. Zadovoljni smo, da smo našli najboljšo možno rešitev," je dejala Calder v izjavi.
Širitev na ključne trge
Ineos si prizadeva za rast na novih trgih, kot sta Kitajska in Mehika. Calderjeva je poudarila, da podjetje verjame, da bo leto 2025 njihovo najuspešnejše doslej.
Zaustavitev proizvodnje je povzročila tudi zamudo pri lansiranju modela Quartermaster na trgih v Ameriki, kjer je zdaj predvideno za začetek leta 2025.
Poudarek na Severni Ameriki
Severna Amerika je največji Ineosov trg. Podjetje ima v ZDA 22 prodajnih mest, dve pa tudi v Kanadi. 4. novembra so imenovali nekdanjega direktorja Volva in Polestarja, Gregorja Hembrougha, za izvršnega podpredsednika za ameriško regijo.
Z novo organizacijsko strukturo in pripravljenostjo na ponovni zagon proizvodnje se Ineos osredotoča na utrditev svoje prisotnosti na ključnih trgih in načrtuje močno rast v prihodnjih letih.