Tako namreč trdijo pri Polestarju, ki je končno predstavil svoj prvi serijski povsem električni model, Polestar 2, ki ga bo mogoče kmalu naročiti prek spleta, na Kitajskem ga bodo začeli izdelovati prihodnjo pomlad. V prvem letu bo treba zanj odšteti 59.900 evrov, pozneje pa bo na voljo že za 39.900 evrov.
Polestar 2 bo premijski pevtratni 'fatsback'z dvema elektromotorjema in baterijo z zmogljivostjo 78 kilovatnih ur, ki bo predvidoma zadostovala za 500 kilometrov vožnje. Zasnovan je na Volvovi kompaktni modularni platformi CMA, k trdnosti katere pripomore tudi baterijski sklop s 27 moduli, ki je vgrajen po dno kabine. Po zaslugi integracije baterij je konstruktorjem uspelo zmanjšati tresljaje in hrup motorja, hkrati pa so za 3,7 decibela zmanjšali prenašanje zvokov s podlage v kabino.
Elektromotorja poganjata vsa štiri kolesa in razvijeta 300 kilovatov in 660 njutonmetrov sistemske moči, ki pripomore k temu, da Polestar 2 do 100 kilometrov na uro pospeši v manj kot petih sekundah. Poleg standardnega podvozja bo na voljo bolj športni Performance Pack, ki bo vseboval Ohlinsove blažilnike, Brembove zavore in 20-palčna kovana kolesna platišča, vizualno pa se bo od serijskega avtomobila razlikoval po zlatih varnostnih pasovih, zavornih čeljustih in pokrovčkih ventilov.
Polestar bo eden prvih avtomobilov z infozabavnim sistemom, ki bo temeljil na Androidu in bo zagotavljal osnovo za solidno in prilagodljivo digitalno okolje, seveda vključno z Googlovimi storitvami. Do njega se bo dostopalo govorno ali prek 11-palčnega, za dotik občutljivega zaslona. K bolj integrirani izkušnji bo pripomogel pametni telefon v vlogi ključa, prek katerega bo mogoče dostopati tudi do različnih storitev in nadzorovati polnjenje baterij.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?